کد خبر: ۳۰۴۳۹
۰:۴ - ۱۳۹۵/۲/۲۵

گرانترین سهم بازار در تدارک افزایش سرمایه 912 درصدی شد
از مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها:

گرانترین سهم بازار در تدارک افزایش سرمایه 912 درصدی شد

گرانترین سهم بازار سهام ایران بعد از مدت ها زمزمه ، افزایش سرمایه 912 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را اعلام کرد و منتظر مجوز سازمان بورس شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نماد شرکت سرامیک های صنعتی اردکان از 25 تیر سال گذشته تا فروردین به دلیل ابهام در اطلاعات پیش بینی درآمد هر سهم و عدم رفع ابهامات درباره تسویه بدهی سهامدار عمده بسته بود.

بعد از شفاف سازی سازمان بورس درباره توقف طولانی مدت نماد و تخلفات و ارایه توضیحاتی در باره تخلفات هیات مدیره و سهامدار عمده مربوط به برخی مفاد قانون تجارت و معامله خارج از سامانه معاملات بیش از 77 درصد سهام توسط سهامدار عمده و تسهیلات بانکی و... نماد "کسرا" 18 فروردین سال جاری باز و هر سهم آن با حدود 30 درصد رشد به بیش از 4 هزار تومان رسید.

طی 26 روز کاری نیز (تا چهارشنبه گذشته) بهای هر سهم آن به جز 5 روز ، هر روز به دلیل زمزمه های افزایش سرمایه 1000 درصدی، رشد کرده و به 7 هزار و 903 تومان رسیده تا رکورد دار گرانترین سهم بازار سهام ایران در میان شرکت های بورسی و فرابورسی باشد.

براساس این گزارش، "کسرا" در حالی با سرمایه 4.25 میلیارد تومانی ، سود هر سهم سال مالی جاری را 3443 ریال پیش بینی کرده و دارای P/E حدود 23 مرتبه ایی است که بعد از ماه ها موضوع افزایش سرمایه رسما" اعلام شد.

 به این ترتیب ، هیات مدیره سرامیک های صنعتی اردکان طبق مصوبه 21 اردیبهشت ، گزارش توجیهی افزایش بیش از 912 درصدی را برای حسابرس ارسال کرده تا درصورت تایید و سپس مجوز سازمان بورس ، به سرمایه اسمی بیش از 42.5 میلیارد تومانی برسد.

محل این تامین مالی مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعلام شده و صرف اصلاح ساختار مالی و حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ