کد خبر: ۳۰۶۷۸
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۳/۸

مدیرعامل بانک دی کناره گیری کرد/ معرفی سرپرست مالک گرانترین سهم بازار
بعد از ۳۰ ماه:

مدیرعامل بانک دی کناره گیری کرد/ معرفی سرپرست مالک گرانترین سهم بازار

با کناره گیری مدیرعامل بانک دی بعد از ۳۰ ماه مدیریت، امروز سرپرست این بانک فرابورسی که مالک اصلی نیروگاه دماوند و گرانترین سهم بازار است ، معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک دی که با سرمایه 640 میلیارد تومانی در فرابورس حضور دارد و مالک 94.7 درصد نیروگاه دماوند ( گرانترین سهم بازار سهام ایران با قیمت 7680 تومان ) بشمار می رود، با تحولات مدیریتی مواجه شده است.

به این ترتیب ، احمد شفیع زاده بعد از مدیریت حدود 30 ماهه این بانک، از سمت خود کناره گیری کرد تا علی‌رضا عاطفی‌فر به عنوان سرپرست این بانک معرفی شود.

مراسم تودیع شفیع زاده امروز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید حبیب‌الله حسنی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای هیات مدیره و مدیران برگزار شد.

عاطفی‌فر عضو علی البدل هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل و معاون اعتبارات و بازاریابی بانک دی بود.

وی با 29 سال سابقه از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس و دانشجوی دکتری مدیریت مالی بوده که دارای سوابقی چون مدیریت شعب بانک تجارت در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، فارس، کرمان و مدیریت امور استان‌های بانک تجارت در سراسر کشور است.

براساس این گزارش، "ودی" اولین سود هر سهم سال مالی اسفند جاری را 275 ریال پیش بینی کرده و در مجمع فوق العاده 30 آذر سال گذشته اقدام به افزایش سرمایه 28 درصدی و تفویض 72 درصد دیگر به هیات مدیره کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۳/۸
1
2
پاسخ
امیدواریم با امدن مدیر جدید این سهم که از 3 سال قبل که در قیمت 250 تومن وارد شدیم و کلی از اصل سرمایمون با سومدیریت قبلی نابود شد . از حالا به بعد صعود کنه و ضرر مارو جبران کنه.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ