کد خبر: ۳۰۸۹۵
۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۳/۲۲

عرضه ۱۴درصد زیرمجموعه سایپا که ۲۱۵ درصد افزایش سرمایه ازتجدید ارزیابی دارد
دوم تیر انجام می شود:

عرضه ۱۴درصد زیرمجموعه سایپا که ۲۱۵ درصد افزایش سرمایه ازتجدید ارزیابی دارد

فنرسازی زر که برنامه افزایش سرمایه را با دو تغییر نسبت به گذشته، ۲۱۵درصد و از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها پیگیری می کند با عرضه عمده ۱۴ درصدی سهام مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت فنرسازی زر 26 اسفند سال گذشته اعلام کرد قصد افزایش سرمایه  150 درصدی از مطالبات سهامداران و آورده نقدی تامین دارد اما بعداز تصمیم هیات مدیره در 26 اردیبهشت ، مقرر شد سرمایه "خزر" 215 درصد و از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها تامین شود.

این شرکت در شرایطی طی سال جاری با رشد 32 درصدی از 188 تومان اول سال به 248 تومان چهارشنبه گذشته رسیده ، با عرضه عمده سهام مواجه شده است.

به این ترتیب ، سرمایه گذاری تدبیر که مالک 14 درصد این شرکت 20 میلیارد تومانی است اقدام به عرضه 28 میلیون سهم این شرکت خواهد کرد. در این عرضه که دوم تیر در بازار دوم معاملات بورس انجام خواهد شد، قیمت پایه هر سهم 350 تومان تعیین شده که به صورت یکجا و نقد روانه میز فروش خواهد شد.

در ترکیب سهامداری فنر سازی زر، سازه گسترسایپا با  47.7 درصد مالک اصلی بشمار می رود. یک شخص حقیقی با 15.5 درصد ، سرمایه گذاری تدبیر با 14 درصد و سایپا با 7.1 درصد از دیگر سهامداران "خزر" هستند.

انتهای پیام

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ