کد خبر: ۳۱۲۸۱
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۴/۱۳

تعریف و تجمید وزیر کشور از یک هلدینگ فرابورسی/ مشکل سرمایه و پول نداریم

تعریف و تجمید وزیر کشور از یک هلدینگ فرابورسی/ مشکل سرمایه و پول نداریم

وزیر کشور با اشاره به نبود مشکل سرمایه و پول از هلدینگ فرابورسی میدکو تقدیر و تجمید کرد و گفت: می توان این شرکت را به عنوان یک مجموعه موفق اقتصادی در کشور معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر دیروز شنبه در بازدید از مجتمع فولاد بوتیای ایرانیان  وزیر مجموعه هلدینگ فرابورسی میدکو، اظهار داشت: مشکل سرمایه و پول نداریم بلکه باید مدیریت منابع مالی داشته باشیم. زیرا حجم زیادی پول آمده و خرج شده و با بهره وری منفی به مردم تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه موسسات مالی بزرگ مثل بانک ها باید به جای بنگاهداری به سمت بنگاه سازی بروند ، افزود: موسسات ملی بزرگ و شرکت های بزرگ سرمایه گذاری حاضر در بازار سرمایه قدرت ریسک دارند و محل اجتماع تفکر و تکنولوژی بوده و از قدرت مالی برخوردارند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه انقلاب و آرمان های امام ما اقتضا می کند همه برای رسیدن به توسعه تلاش کنیم ، درباره هلدینگ فرابورسی میدکو نیز گفت: این شرکت نمونه مدیریت کارآمد و موفق است که به یک هلدینگ بزرگ توسعه ای تبدیل شده و دست های پرتوان، فکرهای توسعه یافته و انسان های ریسک پذیری در این مجموعه فعال هستند.

رحمانی فضلی از اقدامات مجموعه میدکو تقدیر کرد و گفت: می توان این شرکت را به عنوان یک مجموعه موفق اقتصادی در کشور معرفی کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ