کد خبر: ۳۳۵۷۹
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۶/۲۴

توضیحات مدیرعامل
در گفت وگو با بورس پرس اعلام شد:

توضیحات مدیرعامل "فارس" درباره حادثه امروز پتروشیمی مبین

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس درباره حادثه امروز پتروشیمی مبین توضیح داد و گفت: نشست گاز خارج از این شرکت بوده و ربطی به آن ندارد.

عادل نژاد سلیم در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره حادثه امروز پتروشیمی مبین که موجب کاهش قیمت سهام این شرکت بورسی شد، توضیح داد: این حادثه مربوط به نشست گاز بود که در ایستگاه توزیع گاز و خارج از محدوده این شرکت بوده و ربطی به آن ندارد.

وی ادامه داد: با این حادثه برای چند ساعت گاز شرکت قطع شده و تا دو سه ساعت دیگر وصل می شود.

نژادسلیم با اعلام عادی و طبیعی بودن چنین حوادثی تاکید کرد: چنین رویدادهایی در گذشته رخ داده و در آینده هم رخ خواهد داد و هیچ اثری هم در سودآوری پتروشیمی مبین ندارد.

براساس این گزارش، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس  مالکیت 87 و 60 درصدی دو شرکت پتروشیمی مبین و فجر و چندین شرکت دیگر پتروشیمی را داراست و بزرگترین شرکت بورس از لحاظ ارزش روز بازار سهام با ارزش 24.3 هزار میلیارد تومانی است.

قاسم قائدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر درباره آتش سوزی در ایستگاه کنترل فشار پتروشیمی که ساعت 11 امروز رخ داد، گفت: در این حادثه سوختگی 3 نفر سطحی و یک نفر نیز 65 درصد سوختگی دارد.

به گفته وی حادثه در کنترل نیروهای آتش نشانی بوده و خطری تاسیسات پارس جنوبی را تهدید نمی کند. وضعیت آتش سوزی به گونه ای بوده که آتش نشانی پتروشیمی مبین به تنهایی قادر به کنترل آن شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ