کد خبر: ۳۴۴۰۷
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۷/۲۴

زمان قطعی عرضه اولیه ۱۰ درصد
بورس پرس خبر می دهد:

زمان قطعی عرضه اولیه ۱۰ درصد "آپ" مشخص شد/40 میلیون سهم برای کارکنان

زمان قطعی عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت آسان پرداخت مشخص و دوشنبه جاری ۱۰۰ میلیون سهم دوازدهمین شرکت جدید سال اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت آسان پرداخت که 5 مهر با نماد "آپ" در بورس درج و آماده عرضه اولیه  10 درصد سهام شده بود روز دوشنبه جاری 26 مهر رسما" وارد بورس می شود.

به این ترتیب، 100 میلیون سهم این شرکت 100 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات برای عموم واگذار می شود که شامل 40 میلیون سهم برای کارکنان شرکت است.

در این زمینه مهدی پارچینی مدیرعملیات بازار نقد شرکت بورس اطلاعیه رسمی این عرضه را منتشر کرده و طبق روال بورس تهران، قرار است سهمیه هر کدآنلاین بعد از کشف قیمت مشخص شود.

شرکت آسان پرداخت که پانصدمین شرکت بورسی است، اولین پیش بینی سود سال مالی اسفند جاری را با سرمایه اسمی 100 میلیارد تومانی، 1,468 ریال سود اعلام کرده و در عملکرد سه ماه اول سال 396 ریال و در عملکرد 6 ماهه 49 درصد معادل 721 ریال را پوشش داده است.

طی سال جاری 11 شرکت فرابورسی کاغذ پارس، سرمایه مسکن الوند، حمل و نقل پارسیان ، انرژی امید تابان هور، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، آتیه داده پرداز ، دامداری تلیسه نمونه و کشت ، دام گلدشت نمونه اصفهان و پگاه گلستان، برق ماهتاب کهنوج و شرکت بورسی واسپاری ملت عرضه اولیه شده اند و "آپ" دوازدهمین شرکت جدید سال جاری بشمار می رود.

 

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ