کد خبر: ۴۱۷۹۹
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۹/۲۱

رای دادگاه کنتورسازی به زودی صادر می شود/ سازمان مدافع حقوق سهامداران
یک مقام مسئول در سازمان بورس به بورس پرس خبر داد:

رای دادگاه کنتورسازی به زودی صادر می شود/ سازمان مدافع حقوق سهامداران

یک مقام مسئول در سازمان بورس از صدور رای دادگاه کنتورسازی در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درپی توقف نماد کنتورسازی ایران در 13 شهریور به دلیل ابهام در ارائه اطلاعات و طرح مسائلی ، مدیران این شرکت بورسی به سازمان بورس رفتند و توضیحاتی دادند. از سوی دیگر حسابرس این شرکت (موسسه نماگر حساب) هم از فهرست حسابرسان معتمد بورس حذف شد و پرونده ایی هم برای کنتورسازی تشکیل شد.

در این رابطه یک مقام مسئول در سازمان بورس با اشاره به پیگیری های مستمر از پرونده "آکنتور" به بورس پرس اعلام کرد: سازمان بورس در حالی دوبار از صورت های مالی و گزارش های ارسالی ایراد گرفته و ابهاماتی را مطرح کرده که بعد از مشخص شدن تخلفاتی، پرونده به قوه قضائیه ارسال شده و انتظار می رود در آینده ایی نزدیک، رای اولیه دادگاه صادر شود.

وی ادامه داد: بنابراین در شرایطی نماد این شرکت همچنان متوقف خواهد ماند که سازمان بورس به عنوان نهاد بازار سرمایه ایران، از حقوق سهامداران دفاع خواهد کرد.

براساس این گزارش، در پی اعلام سود جدید و حیرت انگیز شرکت کنتورسازی ایران در دی سال گذشته که با رشد 433 درصدی سود (از 2829 به 15080 ریال) همراه بود، سازمان بورس، ابهاماتی را مطرح و شروط بازگشایی نماد این شرکت خبرساز را اعلام کرده بود. علاوه بر این 18 مرداد نیز درباره این شرکت و ابهامات آن نکاتی را مطرح کرده بود.

مدیران این شرکت جهش 433 درصدی سود را از ناشی انعقاد قرارداد 10 دی ماه در خصوص تامین و تجهیز کلیه اصناف کشور به انواع صندوق (پوز) فروشگاهی و  احتساب 201 هزار دستگاه برای مالی جاری اعلام کرده اند اما برخی از فعالان با بررسی جزییات مناقصه تامین و تجهیز کلیه اصناف کشور به انواع صندوق، اما و اگرهایی درباره نحوه برگزاری مناقصه، ماهیت و زمان تشکیل شرکت هوشمند سامانه باران و... مطرح کرده اند.

این درحالی است که نه تنها تاکنون تامین و تجهیز کلیه اصناف کشور به انواع صندوق عملی نشده بلکه برخی مدیران هم به تخلفاتی مبنی بر دستکاری در قیمت و انجام معاملات خلاف، متهم شده اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» مهدی | ساعت ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۹/۲۱
0
0
پاسخ
تو را بجان کسی که دوست دارید، یک دادگاه هم برای #شپلی بذارید. اول گفتند 1200% افزایش سرمایه داریم و تاییدیه حسابرس هم روی کدال آمد. بعد زدن زیر همه چیز و الان 9 ماهه نمادش متوقف هست.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ