کد خبر: ۴۱۸۶۱
۰:۰ - ۱۳۹۵/۹/۲۳

کنتورسازی از دو جهت به اتاق اصناف هم خسارت زد+ متن نامه
در پاسخ به سازمان بورس:

کنتورسازی از دو جهت به اتاق اصناف هم خسارت زد+ متن نامه

اتاق اصناف ایران در پاسخ به نامه سازمان بورس از وارد کردن خسارت کنتورسازی خبر داده و اعلام کرده تا ۱۷ آبان با هیچ شرکتی قراردادی نبسته است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان شفاف سازی دیروز سازمان بورس درباره وضعیت کنتورسازی و اعلام پیگیری پرونده از قوه قضائیه، پیوست های همراه با اعلام مواضع رسمی سازمان بورس منتشر شد که یکی از آنها پاسخ سه بندی اتاق اصناف بود.

براساس این گزارش، در این نامه که به تاریخ 17 آبان بوده ، علی عوض پور دبیر کل اتاق اصناف اعلام کرده شرکت کنتورسازی از دو جهت عدم اجرای تعهدات برای تامین صندوق های فروشگاهی و سوء استفاده از نام ، منافع اتاق اصناف را متاثر ساخته و متحمل خسارت کرده است.

همچنین بنابر اعلام اتاق اصناف، در حالی 25 شرکت از جمله سه شرکت بورسی داده پردازی ،کنتورسازی ایران و ایران ارقام اعلام آمادگی کرده اند که با هیچ شرکتی قراردادی منعقد نشده است.

براساس این گزارش، بکارگیری صندوق های فروشگاهی توسط اتاق اصناف از سال گذشته مطرح و یکی از بزرگترین پروژه های کشور است اما سال قبل بخشی از مدیران شرکت های بورسی با دامن زدن به شایعات، موجب افزایش قیمت سهام شدند و حتی بخشی از سهام را در زمانی که نماد شرکت بسته بود از دارندگان سهام خریداری کردند.

متن نامه اتاق اصناف ایران

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ