کد خبر: ۴۳۵۱۰
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹

بازگشت امروز زامیاد و ۸ شرکت دیگر به بورس/ کاهش نمادهای متوقف به ۳۹
رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی خبر داد:

بازگشت امروز زامیاد و ۸ شرکت دیگر به بورس/ کاهش نمادهای متوقف به ۳۹

رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی با اعلام بازگشت امروز ۹ شرکت به تابلو از جمله زامیاد، گفت:با بازگشایی نماد ۱۸ شرکت طی ۱۳ روز کاری، تعداد نمادهای متوقف به ۳۹ مورد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،علی بیگ زاده درباره آخرین وضعیت نمادهای متوقف شرکت های بورسی به سنا گفت: امروز 9 نماد طبق چارچوب آیین نامه افشا قابل بازگشایی است که از جمله آنها می توان به زامیاد،قند ثابت خراسان، لیزینگ خودرو غدیر، شهد،فرآورده های نسوزآذر و شکر اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ابتدای دی ماه ، 57 نماد متوقف بود، ادامه داد: با احتساب امروز، طی 13 روز کاری 18 نماد متوقف با رعایت معیارهای افشا از جمله اظهارنظر حسابرس به تابلوی معاملات سهام بازگشته است.

بیگ زاده گفت: این بازگشایی ها در حالی اتفاق می افتد که اظهار نظر حسابرس در مورد پیش بینی ها موجود است و سعی شده تا ریسک اطلاعات ارائه شده کاهش یابد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» سهاداران | ساعت ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
0
پاسخ
باسلام
مدیریت زامیاد باید تکلیف این کتمان کاری وسود انباشته را روشن کند حسابهای شرکت شفاف نیست و سند سازی خیلی خوب روشن است و همه در ابهام است و اگر سهم را با این گزارش باز کنند پر مسلم است که سازمان بورس دست دارد ..... بورس پرس سهامداران این شرکت در زیان شنگینی هستند حیلی نیاز به پی گیری است تمام گزارش این شرکت با گفته مدیریت آن که از رشد تولید و سود آوری گفته بود اختلاف زیادی دارد چرا نباید نهادی ناظر به این همه تعرف و تمجید و حتی دعوت سهامداران برای باز دید از شرکت و غیر رسیدگی نمیکند ؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ