کد خبر: ۴۳۹۶۴
۰:۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۶

افزایش سرمایه ۵۰۰ درصدی سهمی که ۵ ماهه۴۵۱ درصد رشد کرد
بعد از توقف دیروز نماد و از دو محل :

افزایش سرمایه ۵۰۰ درصدی سهمی که ۵ ماهه۴۵۱ درصد رشد کرد

شرکت مواد ویژه لیا که با رشد قیمت ۴۵۱ درصدی در ۵ ماه ، یکی از سهام شگفتی ساز بازار شده ، بعد از توقف دیروز نماد ، برنامه افزایش سرمایه ۵۰۰ درصدی از دو محل را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت مواد ویژه لیا که با عرضه 15 درصد سهام در بازار دوم فرابورس در 16 شهریور سال گذشته، با 136 تومان کشف قیمت شد، طی 5 ماه گذشته با رشد قیمت 451 درصدی از 260 تومان 10 شهریور به 1437 تومان دیروز رسید تا یکی از سهام شگفتی ساز بازار منفی باشد.

براساس این گزارش، در این میان دیروز " شلیا" به دلیل ابهام در اطلاعات، با توقف نماد روبرو شد و سپس این شرکت قبل از ساعت 19 عصر ، برنامه افزایش سرمایه 500 درصدی را در کدال اعلام کرد.

به این ترتیب این شرکت کوچک فرابورسی طبق مصوبه 5 بهمن هیات مدیره، در نظر دارد سرمایه اسمی بیش از 8 میلیارد تومانی را از محل آورده نقدی  و سود انباشته به 48.4 میلیارد تومان برساند و صرف اصلاح ساختار مالی و تامین هزبنه سرمایه ای پروژه توسعه کند.

در جریان معامله اول شهریور سال جاری، بلوک 20 درصدی مواد ویژه لیا توسط سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران عرضه و از سوی سرمایه گذاری توسعه سبز گلستان به ارزش 4.86 میلیارد تومان خریداری شده است.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ