کد خبر: ۴۴۱۸۱
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳

راه اندازی بورس زعفران و عرضه پسته تا پایان بهمن در بورس کالا
سلطانی نژاد خبر داد:

راه اندازی بورس زعفران و عرضه پسته تا پایان بهمن در بورس کالا

مدیرعامل بورس کالا از راه اندازی بورس زعفران تا پایان دهه فجر با همکاری تعاونی روستایی و تولید کنندگان زعفران در خراسان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حامد سلطانی‌نژاد اعلام کرد: معاملات گواهی سپرده زعفران تا پایان دهه فجر با همکاری تعاونی روستایی و تولید کنندگان زعفران در خراسان آغاز می شود.

وی گفت : بازار زعفران در کشور ما مبتنی بر خرده فروشی است و باید منسجم و از استانداردهای روز بهره مند شود تا محصول زعفران را در قالب های بهتری به بازارهای جهانی عرضه کنیم.

وی ادامه داد : راه اندازی بورس زعفران نقدشوندگی این محصول را برای کشاورزان راحت می کند و کشاورزان می توانند با ارائه محصول خود به انبارهای بورس کالا و دریافت قبض انبار ، از این قبص به عنوان پشتوانه تسهیلات استفاده کنند.کشاورزان می توانند در هر زمان که اراده کنند محصول خود را به فروش برسانند و ما هم می توانیم تسهیلات ویژه ای برای صادرات زعفران فراهم کنیم.

وی گفت: کشاورزان می توانند محصول را به صورت پیش فروش و در قالب عرضه های مدت دار به بورس کالا وارد کنند تا در تعیین قیمت های جهانی نقش داشته باشیم.

سلطانی نژاد افزود : محصول پسته هم قرار است تا پایان بهمن با حضور فعالان این بخش در بورس کالا عرضه شود تا با تشکیل بازار منسجم بتوانیم در کشت قیمت های جهانی نقش داشته باشیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ