کد خبر: ۴۴۶۰۹
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱

تامین منابع مالی واحدهای صنعتی کشور از بورس کالا
معاون وزیر صنعت اعلام کرد:

تامین منابع مالی واحدهای صنعتی کشور از بورس کالا

معاون وزیر صنعت از تامین منابع مالی واحدهای صنعتی کشور از طریق بازار سرمایه به ویژه بورس کالا و فرابورس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بورس کالا، علی یزدانی گفت: سازمان صنایع کوچک با همکاری سازمان بورس سعی در رفع مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی از طریق بازار سرمایه دارد.

وی از استقرار هزار واحد صنعتی صادراتی در شهرک ها و نواحی صنعتی سراسر کشور خبرداد و گفت: صادرات محصولات این واحدهای صنعتی به بیش از ۱.۷ میلیارد دلار می رسد.

معاون وزیر صنعت افزود: هم اکنون ۲۹۰ ناحیه روستایی در سراسر کشور وجود دارد که در جهت کاهش مهاجرت روستاییان به کلان شهرها و ایجاد اشتغال در این مناطق با همکاری معاونت توسعه روستایی طرح های خوبی در نظر گرفته شده است.

یزدانی با اشاره به سیاست های سازمان صنایع کوچک در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات رهبری تصریح کرد: ما موظف هستیم واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور را آسیب شناسی و برای حل مشکلات این واحدها راهکارهای اساسی انجام دهیم.

وی بازدید از ۲۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی را در همین راستا توصیف کرد و گفت: نظارت بر وضعیت این شهرک ها با جدیت در حال پیگیری است و در این راستا تمهیداتی جهت تامین منابع مالی برای آنها در نظر گرفته شده است.

یزدانی اجرای طرح رونق را در جهت رفع کمبود نقدینگی واحدهای صنعتی غیر فعال و واحدهایی که زیر ظرفیت مشغول فعالیت هستند، برشمرد و از اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی در قالب این طرح خبر داد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ