کد خبر: ۴۴۹۹۰
۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵

روایت یک ناظر از حاشیه مجمع دیروز

روایت یک ناظر از حاشیه مجمع دیروز "ورنا"

دیروز مجمع سالانه سرمایه گذاری رنا برای تصویب صورت های شهریور ۹۵ با حاشیه ناشی از دو دیدگاه سهامداران حقیقی در مورد تقسیم سود برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری رنا بعد از لغو مجمع سالانه 30 دی ، بعداز ظهر دیروز برای تصویب صورت های شهریور 95 ، اقدام به برگزاری مجمع کرد.

براساس این گزارش، اما این مجمع با دعوای برخی سهامداران و زد و خورد، برای مدتی به حاشیه رانده شد.

در این مورد یکی از حاضرین در مجمع به بورس پرس اعلام کرد: علت اصلی این دعوا ناشی از چالشی بود که بین سهامداران حقیقی در مورد تقسیم سود شکل گرفت. چرا که با توجه به بند حسابرس درباره زیان انباشته 916 میلیارد تومانی آپادانا سرام که سرمایه گذاری رنا مالک 21 درصد است، نماینده سازمان بورس اعلام کرد نمی توان همه 213 میلیارد تومان را تقسیم کرد و در غیر این صورت،تقسیم سود موهوم بوده و هیات رئیسه مجمع باید پاسخ گوی آن باشد که جنبه کیفری هم دارد.

وی ادامه داد: بنابراین طبق نظر نماینده سازمان بورس، سرمایه گذاری رنا تنها 23 میلیارد تومان سود قابل تقسیم داشت و برخی سهامداران حقیقی اعلام کردند بهتر است حداقل سود تقسیم شود اما گروهی دیگر با توجه به وضعیت شرکت و بازار ، خواهان توزیع حداکثری سود بودند. این اختلاف نظر و بحث و جدل به دعوا و زد و خورد کشیده شد و در نهایت با تقسیم سود 10 تومانی به پایان رسید. 

براساس این گزارش،علاوه بر این مورد ، کاهش قیمت هر سهم "ورنا" از 190 به 120 تومان به همراه افت بهای سهام سایپا و عدم تحقق وعده های مدیران و...از دیگر مباحث مچمع سالانه سرمایه گذاری رنا بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ