کد خبر: ۴۶۱۲۷
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸

شورای نگهبان: سقف حقوق مدیران در مشاغل خاص ایراد دارد

شورای نگهبان: سقف حقوق مدیران در مشاغل خاص ایراد دارد

سخنگوی شورای نگهبان از ایراد تبصره ۳۸ لایحه برنامه ششم درباره سقف دستمزد مدیران در مشاغل خاص خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،عباسعلی کدخدایی با اشاره به بررسی مواد ارجاعی لایحه برنامه ششم توسعه از سوی مجلس به شورا به تسنیم گفت: بخشی از مواد ارجاعی مجلس نسبت به لایحه برنامه ششم توسعه در جلسه شب گذشته مورد بررسی قرار گرفت که تبصره 38 این لایحه نیز بخشی از آن بود.در این جلسه اعضای شورای نگهبان همچنان همان ایرادات قبلی نسبت به این لایحه وارد شد.

وی تاکید کرد: نظر شورای نگهبان پیش‌تر نیز درباره این لایحه این بود که برای جلوگیری از خروج و گردش نخبگان از چرخه مدیریتی در مشاغل خاص تمهیداتی مطرح شود و اصلا ما نظری نسبت به میزان حقوق و دستمزد نداشتیم و افزایش سقف 30 درصدی برای مدیران نیز از سوی مجلس مطرح شده بود.

این مقام مسئول ادامه داد: ایراد شورای نگهبان نبست به تبصره 38 که به افزایش سقف دستمزد برای مدیران در مشاغل خاص تاکید دارد به مجلس ارسال شده و اگر مجلس نیز مجدد بر نظر قبلی اصرار کند، این تبصره به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع داده می‌شود.

کدخدایی اظهار داشت: در این جلسه بخشی از لایحه بودجه 96 نیز مورد بررسی قرار گرفت که ادامه آن در جلسه فوق‌العاده هفته‌ آینده بررسی می‌شود.

وی در پاسخ به سؤال آیا لایحه بودجه 96 تا پایان امسال تعیین‌ تکلیف و بررسی می‌شود؟ گفت: هنوز چیزی مشخص نیست اما ما در شورای نگهبان تلاش می‌کنیم آن را در اسرع وقت بررسی کرده و به مجلس اعلام نظر کنیم.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ