کد خبر: ۴۶۲۱۷
۱۷:۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲

شرکت روسی در ایران خودرو دو محصول مونتاژ می‌کند

شرکت روسی در ایران خودرو دو محصول مونتاژ می‌کند

مدیر بخش صادرات شرکت روسی "یو ای" گفت:، دو خودرو شاسی بلند و باری در ایران خودرو مونتاژ خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از اسپوتنیک، شرکت یولیانوفسکی اتوموبیلنی زاوود (یو ای زد) در آستانه آغاز تولید خودروهای شاسی بلند پاتریتوت و خودروهای باری پیکاپ خود در ایران قرار دارد. ترتیبات لازم و امضای چند قرارداد مربوطه در جریان نمایشگاه خودروی ایران 2017 که ماه فوریه در تهران برگزار شد، انجام شده است.

آندری دوروفیو در این باره گفت: شرکت ابتدا باید ظرفیت بازار ایران و میزان تقاضا برای محصولات را ارزیابی و سپس شروع به تولید کند.

وی افزود: صنعت خودروسازی ایران توسعه خوبی پیدا کرده و دولت از طریق وضع تعرفه های سنگین وارداتی از این صنعت حمایت می کند. بنابراین برای دستیابی به حجم فروش بالا در این بازار، ضرورت دارد خودروهای تولیدی در ایران مونتاژ شوند اما به منظور درک نیازهای مشتریان داخلی، ابتدا باید عرضه خودروهای قبلی تولید شده را آغاز کنیم. ما به همراه توزیع کنندگان خود آماده آغاز این فرآیند پس از کسب مجوزهای لازم هستیم.

بنابر این گزارش،تا دهه 1990 حدود 15 هزار دستگاه از خودروهای مدل یو ای زد به ایران صادر شده است. در آن زمان، این خودروها عمدتا توسط وزارت دفاع ایران مورد استفاده قرار می گرفت اما به زودی این خودروها در اختیار رانندگان ایرانی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ