کد خبر: ۴۶۴۵۸
۱۳:۶ - ۱۳۹۶/۱/۷

جایزه ۶۰ میلیون تومانی در بازارسرمایه/ ثبت نام آنلاین از سراسر ایران
همزمان با دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه:

جایزه ۶۰ میلیون تومانی در بازارسرمایه/ ثبت نام آنلاین از سراسر ایران

همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه طی ۲۶ تا ۲۹ فروردین، مسابقه استارتاپی فین‌استارز با امکان رقابت آنلاین از سراسر ایران و با جایزه ۶۰ میلیون تومانی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه بین روزهای 26 تا 29 فروردین در تهران برگزار خواهد شد که  مسابقه استارتاپی فین‌استارز با امکان رقابت آنلاین از سراسر ایران و با جایزه 60 میلیون تومانی برگزار می‌شود.

در این مسابقه که توسط فرابورس ایران برگزار می شود و هم اکنون به صورت مجازی در حال برگزاری است، ثبت نام کنندگان تا 29 فرودین ماه در قالب تیم‌های 2 تا 7 نفره از طریق سایت http://finovent.ir در این مسابقه شرکت کنند. همچنین در صورت ثبت نام تا فردا سه‌شنبه 8 فرودین‌، تخفیف 50 درصدی هزینه ثبت نام لحاظ خواهد شد.

فین‌‌استارز 2017 به عنوان بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی استارتاپ‌های مالی ایران، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با اهدافی چون شناسایی و معرفی نوآوری‌‌ها در حوزه فناوری‌های مالی، معرفی نیازهای صنعت مالی، ایجاد تعامل میان استارتاپ ها و نهادهای متولی در حوزه مالی، ترویج و فرهنگ سازی به منظور معرفی ظرفیت های بازارسرمایه برای تامین مالی و هم‌افزایی بازیگران کلیدی و مهم حوزه مالی در نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

فین‌استارز فرصتی برای صاحبان ایده، استارتاپ‌های حوزه فین‌تک، شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و فعالان حوزه سرمایه‌گذاری فراهم می‌آورد تا با تعامل هدف‌مند و سازنده به شبکه‌سازی، یادگیری، شناسایی و بررسی چالش‌ها و روندهای مطرح در این صنعت نوظهور و اثرگذار در اقتصاد جهانی بپردازند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ