کد خبر: ۴۶۸۶۶
۱۷:۰ - ۱۳۹۶/۱/۲۶

تجمع سهامداران آکنتور در فاینکس ۲۰۱۷

تجمع سهامداران آکنتور در فاینکس ۲۰۱۷

سهامداران کنتورسازی در دهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه جهت رسیدگی به وضعیت شرکت دست به تجمع زدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سهامداران کنتورسازی در دهمین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه در غرفه سازمان بورس دست به تجمع زدند و خواستار رسیدگی مسئولین به وضعیت این شرکت شدند.

"آکنتور" از 13 شهریور سال گذشته با نماد توقف به دلیل ابهام در ارائه اطلاعات مواجه است و برای پنجمین بار دو مجمع سالانه و فوق العاده را لغو کرد و رکورد دار شده است.

وضعیت این شرکت (که از نظر سازمان بورس شرکتی مبهم در خصوص تامین و تجهیز کلیه اصناف به انواع صندوق فروشگاهی بشمار می رفت) توسط بخش حقوقی سازمان بورس و همچنین قوه قضائیه در حال بررسی است.

مدیر حقوقی و انتظامی سازمان بورس با اعلام ۴ شکایت از شرکت کنتورسازی از بازداشت مدیر مدیرعامل این شرکت با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیارد تومانی خبر داده و فرماندار شهرستان البرز هم برنامه واگذاری این شرکت بورسی به دلیل عدم رفع مشکلات مالی و کارگری و نداشتن صلاحیت مدیریتی را اعلام کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» محمود خیرآبادی | ساعت ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۱/۲۶
1
0
پاسخ
نقض قانون تجارت در مجمع شرکت بورسی دکتر عبیدی
در محمع این شرکت که در روزهای اخیر برگذار شد.با تصویب 124 ریال سود به ازای هرسهم مقرر شد ، بجاری حداکثر 3درصد پاداش هیت مدیره 1/5 درصذ پاداش پرداخت شود.در صورتیکه پاداش طبق قانون تجارت باید نسبتی از سو پزداختی باشد، ولیکن بنحوی عحیب و غیر منتطزه بر اساس سود حاصله کل سال که بخش اعظم آن توزیع نشده است به میزان 8300 میلیون ریال توسط ریس مجمع اعلام و بدون رای گیری در سکوت نماینده بورس وبازرس قانونی مصوب اعلام شد.این در حالیست که با سرمایه 670 میلیارد ریالی دگتر عبیدی رقم پاداش باید کمتر از 1000 میلیون ریال اعلام میشد.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ