کد خبر: ۴۷۰۳۴
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۲/۲

اقبال سهام پتروشیمی با آغاز برگزاری همایشی با 76 شرکت خارجی

اقبال سهام پتروشیمی با آغاز برگزاری همایشی با 76 شرکت خارجی

برگزاری سیزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران با حضور مدیران 76 شرکت خارجی موجب شد تا امروز سهام شرکت های این صنعت با اقبال نسبی روبرو شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، به رغم کاهش قیمت نفت در روزهای اخیر، سهام شرکت های پتروشیمی و پالایشگاهی حاضر در بورس و فرابورس با اقبال نسبی بازار روبرو شده اند. به طوریکه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، بعد از مدت ها با رشد نسبی قیمت سهام امروز بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشته و شرکت هایی چون پترول،پتروشيمي‌ آبادان‌، سرمایه گذاری پتروشیمی و... با صف خرید مواجه شده اند و پارسان و پتروشيمي شازند و... با رشد قیمت سهام، نشان از روزهای خوش صنعت پتروشیمی را دارد.

براساس این گزارش، برخی از کارشناسان این جریان را که معلوم نیست تا چه زمانی ادامه داشته باشد، ناشی از مناسب بودن قیمت سهام اکثر شرکت های این صنعت و مهمتر از آن برگزاری سیزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران دانسته اند که صبح امروز با حضور 1360 شرکت کننده ایرانی و 101 شرکت کننده خارجی از 18 کشور جهان به همراه وزیر نفت، دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و... شروع شده و قرار است قرار داده های جدیدی امضاء و نهایی شود.

همچنین بنا بر اعلام ستاد برگزاری همایش، 385 شرکت داخلی و 76 شرکت خارجی مانند توتال فرانسه، فروستال تاپسو آلمان، هانیول انگلیس، ایرلیکوئید فرانسه، نکسانت انگلیس، هالدور تاپسو دانمارک، نورنر نروژ، آی سی آی اس سنگاپور و جانسون متی انگلستان و... حضور دارند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ