کد خبر: ۵۱۰۰۱
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۳/۱

سرمایه گذاری 5 میلیارد یورویی بزرگترین شرکت بورس ایران در 3 طرح
مدیرعامل شرکت خبر داد:

سرمایه گذاری 5 میلیارد یورویی بزرگترین شرکت بورس ایران در 3 طرح

مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس که با ارزش روز بازار سهام 22.6 هزار میلیارد تومانی، بزرگترین شرکت بورس ایران است از سرمایه گذاری 5 میلیارد یورویی در 3 طرح و توافق 3 میلیارد یورویی با شرکت اروپایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، عادل نژادسلیم از برنامه ریزی تولید دو محصول پلیمری جدید برای نخستین بار در تاریخ صنعت پتروشیمی ایران خبر داد و گفت: این محصولات پلیمری زنجیره محصولی بوده که در ایران تاکنون تولید نشده و در سطح صنایع پتروشیمی جهان هم انحصاری است.

وی افزود: تفاهم‌نامه ساخت مجتمع جدید پتروشیمی در عسلویه با یک شرکت اروپایی با هدف تولید این دو محصول خاص پلیمری امضا شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در شرایط فعلی روند اجرای این طرح مشترک پتروشیمی در مرحله مطالعات امکان سنجی است، اظهار داشت: با نهایی شدن مذاکرات، بزودی جزئیات بیشتری از نوع مشارکت با طرف اروپایی، ظرفیت تولید و ... اعلام خواهد شد.

نژادسلیم درباره حجم سرمایه گذاری مشترک برای ساخت این مجتمع پتروشیمی توضیح داد و گفت: پیش بینی می‌شود حداقل 3 میلیارد یورو برای طراحی، ساخت و بهره برداری این طرح پتروشیمی سرمایه گذاری مشترک انجام شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری 1.5 تا دو میلیارد یورویی نیز برای دو پروژه دیگر در صنعت پتروشیمی پیش بینی شده، ادامه داد: در مجموع حدود 5 میلیارد یورو در این سه طرح جدید پتروشیمی سرمایه گذاری خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۳/۱
1
0
پاسخ
آقای مهندس
پس چرا قیمت سهم اینقدر پایین است ؟ ارزش سهم فارس در بازار به پایین ترین حد خود رسیده و کسی هم جوابگو نیست ؟ افزایش سرمایه چی شده آقای مهندس؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ