کد خبر: ۵۱۱۰۶
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۳/۴

یک شرکت فرابورسی بعد از 36 سال روغن قدیمی تولید کرد

یک شرکت فرابورسی بعد از 36 سال روغن قدیمی تولید کرد

مدیرعامل شرکت فرابورسی نفت ایرانول از آغاز تولید روغن موتور الوند پس از ۳۶ سال در آبادان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عیسی اسحاقی گفت: با توجه به تعطیلی تولید روغن موتور در آبادان به دلیل جنگ تحمیلی در سال 59 و تخریب آن، از سال 94 برنامه نوسازی، بلندینگ روغن و پرکنی در کارخانه بریم آغاز و در سال گذشته فاز یک و هم اکنون نوسازی کامل انجام و به بهره برداری رسید.

وی افزود:با بهره برداری کامل این کارخانه انواع روانکار موتوری ، دریایی ،دیزلی ،صنعتی و ...در آبادان تولید و این شهر به پایگاه صادراتی محصولات نهایی ایرانول تبدیل خواهد شد .

این مقام مسئول کاهش خام فروشی، افزایش تولید ،ارزش افزوده بیشتر ، داشتن١٢هزارمتر انبار نوسازی شده ، معافیت مالیاتی و معافیت عوارض گمرکی به دلیل منطقه آزاد بودن را از مهمترین ویژگی های تولید در این منطقه ذکر کرد .

اسحاقی از طراحی، ساخت و راه اندازی دستگاه تولید بهبود شاخص گرانروی در پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان برای نخستین بار با هزینه ای بسیار کم در مقایسه با نمونه خارجی توسط کارشناسان پالایشکاه روغن سازی آبادان خبر داد.

وی با اشاره به سیاست ایرانول مبنی بر کاهش خام فروشی روغن پایه و افزایش تولید محصول نهایی گفت: خوشبختانه درسال گذشته با کاهش 30 درصدی خام فروشی مقدار فروش محصول نهایی را به حدود 30 درصد افزایش و سهم بازار محصول نهایی ایرانول را نیز حدود 5 درصد افزایش دادیم وپیش بینی می شود سودشرکت در سال 95 نسبت به سال 94 با افزایش بیش از 30 درصد رشد مواجه شود و برنامه ما با بهره برداری از آبادان افزایش سه برابری صادرات محصول نهایی خواهد بود.

اسحاقی ادامه داد:پایانه صادراتی ایرانول با پیشرفت فیزیکی 85 درصد در ماهشهر با ظرفیت مخازن 25 هزار تنی و خط ریلی حمل و نقل محصولات ایرانول از تهران به ماهشهر به زودی به بهره برداری خواهد رسید که با بهره برداری از این پایانه می توان ظرفیت ذخیره سازی محصولات صادراتی را به 2 تا 3 ماه افزایش داد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ