کد خبر: ۵۱۴۰۴
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۳/۱۶

خبرهای خوش از آینده کاسپین/ صدای معترضین به لاریجانی رسید
عضو کمیسیون برنامه، بودجه مجلس اعلام کرد:

خبرهای خوش از آینده کاسپین/ صدای معترضین به لاریجانی رسید

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از رایزنی با رئیس مجلس برای تسریع در تعیین تکلیف مالباختگان موسسه اعتباری کاسپین خبر داد و گفت: به طور حتم خبرهای خوشی در انتظار مردم است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شهباز حسن پور بیگلری با اشاره به حضور مالباختگان موسسه اعتباری کاسپین مقابل مجلس از حضور در بین این افراد خبر داد و به خانه ملت گفت: قوه قضاییه درحال بررسی وضعیت این موسسه بوده و در خصوص احقاق حقوق این افراد جای نگرانی نیست.

وی با بیان اینکه مجلس و همچنین بانک مرکزی به موضوع موسسه کاسپین ورود داشته اند، تصریح کرد: روند تعیین تکلیف مالباختگان این موسسه در جریان بوده و به طور حتم خبرهای خوشی در انتظار مردم است.

این نماینده مجلس از رایزنی با رئیس مجلس در خصوص مالباختگان موسسه اعتباری کاسپین خبر داد و افزود: رئیس مجلس خواستار آرامش مالباختگان این موسسه شده و در خصوص احقاق حق این افراد وعده پیگیری از قوه قضاییه را داده است.

حسن پور بیگلری ادامه داد: رسیدگی به وضعیت موسسه کاسپین و تعاونی های تابعه آن از دستور کار مجلس خارج نشده و به طور حتم پیگیری های بسیاری در جریان است، از این رو تجمع های بسیار، کارساز نبوده و مردم می توانند با مکتوب کردن مطالبات پیگیر حق باشند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» رضا | ساعت ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۳/۱۶
0
0
پاسخ
سلام، این حرف ها همش الکی برای جلوگیری از تجمع است، من به شما قول می دهم که هیچ خبر خوشی نخواهید داشت، شما، بانک مرکزی 8 ماه است که قرار است به ما خبر خوش بدهید، دیگه حنای شما برای ما رنگی ندارد و می دانیم که می خواهید ما را سرکار بگذارید، لطفاً دست از این کارها بردارید و عمل کنید، ما اگر بتوانیم ویدئویی درست می کنیم و از کشورهای دیگر نیز برای حل شدن مشکلمان کمک خواهیم خواست.
» علی | ساعت ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۳/۱۶
0
0
پاسخ
باسلام
با احترام باید بگم واقعاً متأسفم برای مملکتی که مدعی مسلمانیست و پس از گذشت هشت ماه هیچکس نمیگه تمام دار و ندار این سپرده گذاران چی شده !!! مردمی که با سیلی صورتشون رو سرخ نگهداشتند .
طنز تلخ ما اینه که خطاهارو بانک مرکزی و عومل کاسپین مرتکب شدند ، ولی تاوانش رو ما و خانواده هامون باید بدیم بعد دَم از امام زمان (عج) و خدا و پیغمبر میزنید . وای بر شما
» مرتضی | ساعت ۱۶:۲ - ۱۳۹۶/۳/۱۶
0
0
پاسخ
تجمع ها کارساز نبوده لطفا با مکتوب کردن مطالبات انها را در قیامت پیگیری کنید ممنون
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ