کد خبر: ۵۱۵۹۸
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۳/۲۲

حمایت رئیس اتحادیه طلا از اولین صندوق طلا و خوش بینی به استقبال مردم

حمایت رئیس اتحادیه طلا از اولین صندوق طلا و خوش بینی به استقبال مردم

رئیس اتحادیه طلا با حمایت از راه اندازی اولین صندوق سرمایه گذاری و پیش بینی استقبال عامه مردم از این ابزار جدید بورس کالا ، گفت: اقدامات صنف طلا تاثیری در روند معاملات این صندوق ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی پذیره نویسی واحدهای هزار تومانی اولین صندوق قابل معامله در بورس کالا که توسط تامین سرمایه لوتوس پارسیان دربورس کالا انجام شد، محمد کشتی آرای به مزایای این صندوق اشاره کرد و گفت: صندوق طلا با ساز و کارهای بورس کالا همخوانی دارد و به طور طبیعی نظام مدونی محسوب می شود که در راستای معاملات طلا به نگارش در آمده است.

 وی افزود:براساس پیش بینی ها، راه اندازی صندوق طلا در بورس کالا با اتفاقات مثبتی همراه خواهد بود و بسیاری از مسئولان در این حوزه موافق اقدامات و برنامه هایی هستند که باعث شفاف شدن معاملات طلا می شود.در صورتی که معاملات صندوق طلا به صورت سازماندهی انجام شود مورد استقبال عامه مردم قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه صنف طلا و جواهر و صندوق طلا به صورت ۲ حوزه مجزا به فعالیت ادامه می دهند افزود: روند معاملات صندوق طلا در بورس کالا مداخله ای در صنف طلا ایجاد نمی کند و اقدامات صنف طلا هم تاثیری در روند معاملات این صندوق ایجاد نخواهد کرد.

کشتی آرای با ارزیابی راه اندازی صندوق طلا گفت: به طور قطع بورس کالا با توجه به نیاز موجود از طرف سرمایه گذاران اقدام به راه اندازی این صندوق کرده، بنابراین با قطعیت می توان گفت روند معاملات این صندوق با موفقیت همراه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه صندوق طلا باعث افزایش انگیزه سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در این صندوق می شود، افزود: صندوق طلا در بورس کالا به صورت معامله ای مطمئن برای افرادی است که تمایل به سرمایه گذاری در این صندوق دارند و همچنین امنیت خاصی را جهت سرمایه گذاری ایجاد می کند که این امنیت موجود از طریق برنامه و مقررات موجود در بورس کالا برای بهبود روند معاملات ایجاد شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ