کد خبر: ۵۲۲۳۸
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۴/۱۶

افزایش ۱۵.۲ درصدی آمار تولید خودرو در ۳ ماه اول سال
سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو اعلام کرد:

افزایش ۱۵.۲ درصدی آمار تولید خودرو در ۳ ماه اول سال

سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو از تولید ۳۰۶ هزارو ۵۴۵ دستگاه خودرو در سه ماهه اول سال جاری و رشد ۱۵.۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از شاتا، با حضور وزیر صنعت در نشست شورای سیاست‌گذاری و نظارت بر صنعت خودرو عنوان شد: 98 درصد برنامه تولید خودرو در یک ماه گذشته محقق شده است.

امیرحسین قناتی سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو اظهار داشت: پیش بینی تولید سال جاری خودرو در مجموع  یک میلیون و 600 هزار دستگاه بوده که در ماه گذشته 98 درصد برنامه ماهانه تولید خودرو محقق شده و در مجموع در سه ماهه سال جاری  88 درصد برنامه تولید تحقق یافته است.  

وی تصریح کرد : در این نشست پیش بینی تولید در سال 96 و نیز گزارش تولید سه ماهه اول سال جاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل ارائه شد.بر اساس آمار ارائه شده در سه ماهه اول سال جاری در مجموع 306 هزارو 545 دستگاه خودرو تولید شده که رشد 15.2 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

این مقام مسئول افزود : در ادامه  این نشست مشخص شد در ارتباط با آزمایش جاده عملکردی خودرو، نسبت به گزارش ارائه شده در جلسات قبل پیشرفت مناسبی وجود داشته است.طبق پیش‌بینی برنامه عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی ظرف یک ماه آینده به پایان می‌رسد و آسفالت جاده تا اواسط آبان ماه جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.

قناتی گفت: گزارش شرکت فرانسوی FEIV در خصوص آموزش مدیران صنعت خودروسازی نیز ارائه شد و هر یک از اعضا سوالات و نظرات را اعلام کردند و در نهایت پیشنهاد شد یک شرکت مشترک برای کار تأسیس کنیم و یا از طریق شرکت FEIV بحث آموزش انجام شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ