کد خبر: ۵۲۳۸۰
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۴/۱۹

جزئیات و مزایای عرضه 25 درصدی خودروی دنا در بورس کالا اعلام شد
برای نخستین بار در سال جاری؛

جزئیات و مزایای عرضه 25 درصدی خودروی دنا در بورس کالا اعلام شد

مدیرعامل ایران خودرو از جزئیات و مزایای عرضه 25 درصدی خودروی دنا در بورس کالا به منظور تنوع بخشی در ابزارهای تامین مالی برای نخستین بار در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هاشم یکه زارع اظهار داشت: قرار است در سال جاری 26 هزار دستگاه خودروی دنا تولید شودکه 25 درصد میزان تولید معادل 6 هزار و 500 دستگاه آن از طریق بورس کالا عرضه  می شود.

وی افزود: تقاضای پذیرش خودروی دنا با مشاوره شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان در اردیبهشت ماه سال جاری مورد موافقت بورس کالا قرار گرفت.

این مقام مسئول درخصوص اهداف عرضه دنا در این بورس گفت: استفاده از معافیت مالیاتی 10 درصدی مالیات بر درآمد حاصل از فروش،‌ شفافیت در قیمت و معاملات، انتشار اوراق سلف موازی استاندارد در مسیر تامین مالی جدید و آزاد سازی قیمت خودرو جزء این اهداف قرار می گیرند.

یکه زارع با بیان اینکه براساس ماده 18 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید، دولت مکلف است کالاهایی عرضه  شده در بورس کالا را از نظام قیمت گذاری خارج کند،افزود: عرضه خودرو در بورس کالا موجب کشف قیمت واقعی خواهد شد،در واقع بورس محل تلاقی عرضه و تقاضا و کشف قیمت منصفانه است.

وی ادامه داد: کلید خوردن عرضه این خودرو در بورس امتحانی برای عرضه خودروهای بعدی است،در صورت موفق بودن این تجربه قطعا محصولات دیگر ایران خودرو نیز وارد بازار معاملات بورس کالا خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ