کد خبر: ۵۷۶۷۷
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۵/۳۰

اولین دستور وزیر اقتصاد به مدیران ؛ پیام تبریک و تاج گل نفرستید

اولین دستور وزیر اقتصاد به مدیران ؛ پیام تبریک و تاج گل نفرستید

وزیر اقتصاد در اولین دستور و با صدور بخشنامه ایی به مدیران خواست از ارسال پیام تبریک و تاج گل خودداری شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی نهایی شدن حضور مسعود کربسیان در وزارت اقتصاد ، وی بعد از استقرار در باب همایون و در اولین دستور به مدیران کلیه واحدهای ستادی، سازمان های تابعه، بانک ها، بیمه ها و شرکت های دولتی ، بر عدم ارسال پیام تبریک و تاج گل تاکید کرد.

در بخشنامه وی آمده است: با عنایت به لزوم پایبندی عملی به اهداف اقتصاد مقاومتی و تقویت انضباط مالی در مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی و با عنایت به اینکه کاهش مکاتبات زائد و غیر ضرور درون و برون وزارتخانه ای از مصادیق این پایبندی است ضمن سپاس از ابراز لطف و محبت مدیران و همکاران محترم تاکید می دارد، از ارسال هر گونه پیام تبریک، تاج گل و یا سایر اقدامات مشابه و یا درج آگهی تبریک در رسانه ها اجتناب نمایند.

انتظار می رود این رویه در خصوص سایر موارد مشابه مانند اعیادو مناسبت های ملی و دینی نیز رعایت گردد. به یقین بهترین شادباش و محبت همکاران برای اینجانب همانا ارائه پیشنهادات و نقدهای اصولی است که بتواند در حوزه های مختلف وظایف تعیین شده برای این وزارتخانه، منشا تحول، ارتقا بهره وری و اصلاح امور در راستای ارائه خدمات شایسته به مردم میهنمان شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ