کد خبر: ۵۹۴۰۷
۰:۰ - ۱۳۹۶/۶/۲۵

زمان مجمع فوق العاده دو شرکت + مجوز افزایش سرمایه یک شرکت

زمان مجمع فوق العاده دو شرکت + مجوز افزایش سرمایه یک شرکت

دو شرکت فرابورسی و بورسی سیمان غرب آسیا و تولیدی درخشان تهران زمان برگزاری مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده را اعلام کردند و یک شرکت بورسی هم مجوز افزایش سرمایه گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،سیمان غرب آسیا که با سرمایه با سرمایه 154 میلیارد تومانی در فرابورس حضور دارد و شرکت آرین گستر تابان سبز سهامدار عمده 50.2 درصدی آن محسوب می شود،زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد.

در این راستا،"سجام" جهت تغییر سال مالی شرکت در ساعت 14 روز دوشنبه 3 مهر درمحل احداث کارخانه واقع در شهرستان تربت جام به این مجمع روانه می شود.

همچنین تولیدی درخشان تهران 5.1 میلیارد تومانی که اشخاص حقیقی در ترکیب سهامداری آن حاضرند،زمان مجمع عادی بطور فوق العاده را مشخص کرد.

"پدرخش" بورسی برای انتخاب اعضای هیات مدیره در ساعت 15 روز چهارشنبه 5 مهر درمحل شرکت واقع درکیلومتر17 جاده مخصوص کرج به این مجمع می رود.

لبنیات کالبر 25 میلیارد تومانی هم که در بازار دوم معاملات بورس درج شده و ترکیبی از اشخاص حقیقی، سهامداران آن محسوب می شوند، توانست مجوز افزایش سرمایه 40 درصدی سازمان بورس را بگیرد تا از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی،10 میلیارد تومان به سرمایه فعلی افزوده و 35میلیارد تومانی شود.

"غالبر" این تامین مالی را با 4 هدف اجرای طرح های توسعه و جایگزینی ماشین آلات قدیمی،ساخت انبار،خرید زمین مجاور کارخانه و تامین سرمایه در گردش صورت می دهد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ