کد خبر: ۵۹۸۱۵
۰:۰ - ۱۳۹۶/۷/۵

جزییات تازه از واگذاری دارایی های
توسط مدیرعامل اعلام شد:

جزییات تازه از واگذاری دارایی های "وخارزم" به بانک صادرات + تعدیل سود

مدیرعامل سرمایه گذاری خوارزمی با ارایه جزییاتی تازه ، بهای تمام شده و ارزش واگذاری سهام ۴ شرکت و ملک ۱۲.۸ هزارمتری به بانک صادرات و زمان مجمع سالانه و اثر تعدیل سود را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اعلام سرمایه گذاری خوارزمی مبنی بر توافق با بانک صادرات برای پرداخت اقساط خرید نیروگاه شهید منتظر قائم و تسویه بدهی‌های این نیروگاه از طریق تهاترِ دارایی های چون سهام شرکتهای بورسی و غیر بورسی ، این شرکت سه روز پیش توضیحاتی داد.

در این میان، اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس درخواست ارایه توضیح در خصوص ارزش کارشناسی سهام و املاک برای واگذاری، بهای تمام شده سهام و املاک ، پیش بینی سود (زیان) ناشی از واگذاری و برنامه زمان بندی و نحوه نقل و انتقال هریک از سهام و املاک کرد.

حجت اله صیدی مدیرعامل "وخارزم" نیز با ارایه جزییاتی تازه اعلام کرد بهای تمام شده در سهام 4 شرکت توسعه فناوری خوارزمی، داده پردازی خوارزمی، گروه سرمایه گذاری مسکن و سرمایه گذاری پارس آریان و ملک اداری تجاری شهرک هما به متراژ 12 هزار و 835 متر بیش از 574 میلیارد تومان و ارزش کارشناسی افزون بر 829 میلیارد تومان است.

همچنین وی با اعلام برگزاری مجمع سالانه در اواخر مهر، تعدیل سود ناشی از این واگذاری ها را برای سال مالی خرداد آینده برآورد کرد.

توضیحات کامل صیدی به شرح زیر است:

انتهای پیام 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ