کد خبر: ۶۳۳۲۸
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۷/۲۳

فرصت 14 ماهه خودرو سازان و اعلام اسامی خودروهای غیراستاندارد
رئیس سازمان ملی استاندارد اعلام کرد:

فرصت 14 ماهه خودرو سازان و اعلام اسامی خودروهای غیراستاندارد

رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به فرصت ۱۴ ماهه باقیمانده جهت رساندن تعداد استانداردهای خودروسازان به ۸۵ مورد گفت: در موعد مقرر اسامی خودروهای غیراستاندارد را منتشر کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نیره پیروزبخت با اشاره به تدوین یا تجدیدنظر بیش از ۳۰۵۰ استاندارد در نیمه اول سال جاری به ایسنا گفت: سالانه بیش از ۳۰۰۰ استاندارد تدوین می‌کنیم که سال جاری نیز پیش بینی می‌شود تا پایان سال در حوزه تدوین استانداردهای جدید به یک رکورد قابل قبول دست پیدا کرده و بیش از ۴۰۰۰ استاندارد را تهیه و تدوین کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر به صراحت نمی‌توانیم در مورد خودروهای غیراستاندارد اظهار نظر کنیم،باید منتظر ماند و دید تا اول دی ماه سال آینده کدام شرکت‌های خودروسازی استانداردهای تدوین شده را رعایت می کنند.

پیروزبخت با اشاره به افزایش تعداد استانداردهای خودرو از ۵۱ به ۸۵ مورد گفت: با توجه به اینکه فرصت ۱۴ ماهه تا زمان تعیین شده باقی مانده، ترجیح می دهیم در موعد مقرر اسامی خودروهای غیراستاندارد را منتشر کنیم.این استانداردها شامل تولید داخل و خودروهای وارداتی است و به یقین از تاریخ مقرر به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد خودروی غیراستاندارد داخلی و خارجی وارد بازار شود.  

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ