کد خبر: ۶۵۶۵۶
۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۸/۶

مواضع تند نماینده مجلس در مورد شرکتهای واگذار شده به صندوق های بازنشستگی

مواضع تند نماینده مجلس در مورد شرکتهای واگذار شده به صندوق های بازنشستگی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر تبدیل برخی هلدینگ‌ها به حیات خلوت آقازاده‌ها گفت: تا زمانی که مدیریت شرکت های واگذارشده به صندوق های بازنشستگی سیاسی باشد، این شرکت ها زیان ده و صندوق ها با مشکل مواجه می شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به وضعیت شرکت های واگذار شده به صندوق های بازنشستگی به خانه ملت گفت: در زیر مجموعه وزارتخانه ها به خصوص وزارت تعاون و در مجموع دفاتر نهادهای مختلف،هلدینگ‌هایی وجود دارد که مدیریت شرکت های آن بر عهده فردی شایسته، لایق و توانمند سپرده نمی شود.

وی ادامه داد: در اصل در این مجموعه ها زمینه های سرمایه ای و امکانات بسیاری وجود دارد اما به دلیل اینکه راهبری آن برعهده افراد توانمند سپرده نشده،زیان ده شده اند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه پیشرفت هر کشوری به نیروهای انسانی بستگی دارد، گفت: نیروهای انسانی باید بتوانند از عهده بسیج امکانات برآیند و با مدیریت درست کارها را پیش ببرند اما اتفاقی که در همه دولت ها افتاده این است که هلدینگ ها به حیات خلوت آقا زاده ها تبدیل شده است.

حاجی دلیگانی اظهارداشت: مدیریت شرکت ها به افرادی سپرده می شود که بتوان از آنها در زمان های خاص سیاسی به ویژه انتخابات استفاده کنند، بنابراین مدیران شرکت ها با انگیزه های سیاسی  انتخاب و برداشته می شوند و همین باعث شده وضعیت اسفباری در صندوق بازنشستگی و سازمان تامین اجتماعی شاهد باشیم.

وی با تاکید براینکه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اختیاری برای انتخاب مدیر شستا ندارد، گفت: شرکت های واگذار شده به صندوق بازنشستگی با هدف پرداخت بدهی دولت به صندوق ها واگذار شد اما اراده ای برای اینکه شرکت ها سوده شوند وجود نداشته و ندارد.در انتخاب مدیران نباید زیر بار سفارش رئیس جمهور، وزیر، نماینده مجلس و آقازاده ها رفت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ