کد خبر: ۶۷۱۵۵
۱۳:۲ - ۱۳۹۶/۸/۲۱

واگذاری۱۰۰ درصد زیرمجموعه شرکت بورسی و فروش 4 آپارتمان

واگذاری۱۰۰ درصد زیرمجموعه شرکت بورسی و فروش 4 آپارتمان

سرمایه گذاری توسعه ملی اعلام کرد: قصد واگذاری ۱۰۰ درصدی شرکت مدیریت توسعه نگاه پویا و فروش 4 دستگاه آپارتمان اداری و تجاری را دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،سرمایه گذاری توسعه ملی که با سرمایه 450 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد اقدام به مزایده واگذاری سهام شرکت مدیریت توسعه نگاه پویا (سهامی خاص) کرد.

بنابراین اساس، "وتوسم" در نظر دارد 100 درصد زیرمجموعه دارای سرمایه 500 میلیون تومانی را شامل بیش از 4.9 میلیون سهم به صورت نقد واگذار کند.

قیمت پایه فروش هر سهم 5346 ریال و ارزش کل آن بیش از 2.67 میلیارد تومان تعیین شده و بالاترین قیمت پیشنهادی بر اساس قیمت پایه هر سهم مبنای تعیین ثمن معامله قرار می گیرد و به پیشنهادات کمتر یا فاقد سپرده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

همچنین مبلغ سپرده در مزایده برای هریک از متقاضیان خرید مبلغ 267.2 میلیون تومان معادل 10 درصد مبلغ پایه فروش تعیین شده که باید در مهلت مقرر به حساب "وتوسم" واریز شود.

فروش 4 دستگاه آپارتمان اداری و تجاری

همچنین "وتوسم" درصدد است 3 دستگاه واحد اداری با مالکیت شش دانگ و یک دستگاه واحد تجاری با مالکیت سه دانگ مشاع را بصورت یکجا واقع در آدرس ذکر شده به فروش برساند.

این 3 دستگاه آپارتمان اداری در طبقات سوم شمالی و چهارم جنوبی و شمالی با متراژهای 320.06 و 28756 مترمربع به انضمام مجموع 17 واحد پارکینگ و واحد تجاری در طبقه همکف با مساحت 180.98 متر مربع و 6 واحد پارکینگ است.

قیمت پایه فروش بیش از 22.3 میلیارد تومان و سپرده شرکت در مزایده 2.23 میلیارد تومان معادل 10 درصد قیمت پایه فروش اعلام شده است. در شرایط پرداخت نیز 10 درصد از کل مبلغ معامله با احتساب مبلغ سپرده همزمان با تنظیم مبایعه نامه،80 درصد از کل مبلغ همزمان با تحویل مورد معامله و 10 درصد باقیمانده پس از حضور در دفترخانه و صدور سند رسمی دریافت می شود.

نتایج مزایده صبح یکشنبه 5 آذر پس از بازگشایی پاکت ها مشخص خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ