کد خبر: ۶۷۴۳۷
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۸/۲۹

وزیر صنعت تغییر مدیرعامل سایپا را تأیید کرد

وزیر صنعت تغییر مدیرعامل سایپا را تأیید کرد

وزیر صنعت امروز پس از نقل قول های بسیار در صدور حکم مدیرعامل جدید سایپا اعلام کرد: با تصویب هیأت مدیره این شرکت جهرودی به عنوان مدیرعامل جدید این خودروسازی منصوب شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمد شریعتمداری امروز پس از نقل و قول‌های بسیار در چرایی صدور حکم مدیرعامل جدید سایپا اعلام کرد: با تصویب هیأت مدیره این شرکت،محسن قاسم جهرودی به عنوان مدیرعامل جدید سایپا منصوب شده است.

در توضیحات وزارت صنعت که به نقل از علیرضا بادکوبه عضو جدید هیأت مدیره سایپا منتشر شده آمده است : جهرودی دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه امیرکبیر است که پیش از این در ایساکو و ساپکو سابقه مدیریت داشته و مدیرعاملی شرکت های ریخته گری آلومینیم و یاتاقان بوش را نیز در کارنامه دارد.

بنابراین گزارش،در کارنامه کاری جهروری سمت هایی مانند مدیرعامل و رییس هیأت مدیره شرکت یاتاقان بوش ایران متعلق به ایران خودرو به مدت 5 سال، مدیرعامل شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو به مدت 5 سال، قائم مقام ساخت و خودکفایی مدیرعامل ساپکو، عضو هیات مدیره ایساکو، عضو هیأت مدیره رادیاتور ایران متعلق به سایپا و رییس هیات مدیره لنت پارسیان پیشرو دیده می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ