کد خبر: ۶۸۸۸۸
۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۹/۱۳

برنامه زیرمجموعه ایران خودرو برای عرضه و تولید محصولات بنز

برنامه زیرمجموعه ایران خودرو برای عرضه و تولید محصولات بنز

مدیرعامل شرکت ستاره ایران و نماینده رسمی بنز با اعلام واردات٣٠٠ دستگاه از مدل های سری C۲۰۰ و E۲۰۰ در سال جاری و ۵ هزار دستگاه در سال آینده ، از برنامه تولید محصول خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران خودرو از قول غلامرضا رزازی مدیر عامل شرکت ستاره ایران و نماینده رسمی بنز گفت: این شرکت در سال جاری ٣٠٠ دستگاه از هر یک از مدل های سری C200 و E200 وارد بازار خواهد کرد. برای سال آینده نیز عرضه پنج هزار دستگاه مدل های مورد تقاضای بازار برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: شراکت با دایملر کاملا روشن و طبق برنامه درحال اجرا بوده و در انتظار تصویب و تثبیت قوانین در زمینه ثبت سفارش محصولات برای اجرای قرارداد و تامین نیاز و تقاضای بازار هستیم. در این میان ، زمینه توسط ستاره ایران و دایملر فراهم شده و در صورت ایجاد شرایط قانونی اقدام برای واردات انجام خواهد شد.

این مقام مسئول درخصوص تولید محصول نیز توضیح داد: آمادگی برای تولید داخل محصولات وجود دارد و پس از بررسی تولید مدلهای محصولات بنز از نظر اقتصادی بودن، سالن ها برای ظرفیت ٢٥٠٠ دستگاه تولید سالیانه در بازه زمانی ٩ ماه بازسازی و تجهیز خواهد شد.

رزازی افزود: آغاز تولید با ٢٠ درصد داخلی سازی پیش بینی شده که با افزایش تیراژ، میزان ساخت داخل محصولات افزایش خواهد یافت.

وی از توسعه شبکه خدماتی این شرکت خبر داد و گفت: درحال حاضر١٠ نمایندگی فعال و ٣ نمایندگی نیز درحال راه اندازی بوده و قرار است به ٣٠ نمایندگی برسد.تجهیزات مورد نیاز برای شبکه خدمات بنز خریداری شده و نیروها نیز آموزش لازم را از سوی بنز دریافت کرده اند.

به گفته وی فروش اقساطی محصولات برای سال آینده متناسب با مدل و قیمت پیش بینی شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ