کد خبر: ۶۹۱۸۰
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۹/۲۲

ممنوع‌الخروجی خانواده هاشمی تکذیب شد

ممنوع‌الخروجی خانواده هاشمی تکذیب شد

فرزند ارشد خانواده هاشمی در واکنش به خبر عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مبنی بر ممنوع‌الخروجی برخی اعضای خانواده اعلام کرد: این خبر صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی‌که صبح دیروز علیزاده‌طباطبایی خبری مبنی بر ممنوع‌الخروجی برخی اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی اعلام کرده بود، اما یاسر هاشمی به شرق اعلام کرد: اطلاعات وی به‌روز نیست و صحت ندارد.

این در حالی است که علیزاده در توضیحات بیشتری گفـت: یاسر هاشمی به وی گفته، با پیگیری‌هایی که انجام داده‌اند، ممنوع‌الخروجی آنها رفع شده و ظاهرا برخی اعضای خانواده هم سفر به خارج داشتند و با مشکلی روبه‌رو نشده‌اند.

وی افزود: براساس ماده ۱۶ قانون گذرنامه، ممنوع‌الخروجی نیاز به تشکیل پرونده ندارد و به صلاحدید قاضی این اتفاق ممکن است رخ دهد.

در خبر اولیه از قول علیزاده‌طباطبایی آمده بود فائزه و یاسر هاشمی و پسر فائزه و محسن هاشمی ممنوع‌الخروج هستند. سایت انتخاب هم در خبری با تکذیب اطلاعات علیزاده، از قول منبعی مطلع اعلام کرد: در حال حاضر، محدودیت و ممنوعیتی برای خروج افراد نامبرده وجود ندارد و اگر چنین ممنوعیتی وجود داشته، در حال حاضر رفع شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ