کد خبر: ۷۰۲۶۷
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۹/۲۵

مدیر معروف و عضو شورای عالی بورس، به سومین شرکت بزرگ آمد

مدیر معروف و عضو شورای عالی بورس، به سومین شرکت بزرگ آمد

در پی اتمام مامویت سیلمانی امیری بعد از 4 سال حضور در سرمایه گذاری غدیر ، مدیر معروف بانکی و عضو شورای عالی بورس، مدیرعامل سومین شرکت بزرگ شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بعد از تغییرات مدیریتی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) ، اوایل ماه گذشته هم زمزمه هایی از جابجایی مدیران زیرمجموعه های بورسی چون سرمایه گذاری غدیر مطرح شد و قرار بود طبق برنامه مدیران ساتا، غلامرضا سیلمانی امیری از مدیریت سرمایه گذاری غدیر به شرکت دیگری منتقل شود اما در نهایت مشخص شد به دلیل نهایی نشدن جانشین، تغییر مدیر عامل سرمایه گذاری غدیر منتفی شود.

حال بعد از گذشت حدود دو ماه ، این تغییر نهایی شده و طی آن سیلمانی امیری پس از 4 سال از مدیرعاملی سومین شرکت بزرگ بورس ( از لحاظ سرمایه اسمی با سرمایه 7.2 هزار میلیارد تومانی )کنار رفته و محمد طالبی جانشین وی شده است.

این رویداد در تماس تلفنی بورس پرس با سلیمانی تایید شد و روابط عمومی "وغدیر" هم اعلام کرد این تغییر به دلیل پایان ماموریت سیلمانی امیری بعد از 4 سال حضور بوده و زمان تودیع و معارفه مدیران قبلی و جدید هم به احتمال زیاد سه شنبه جاری خواهد بود.

از قرار معلوم سیلمانی امیری هم چند پیشنهاد در دست بررسی دارد تا طی روزهای آینده مدیریت یکی از موارد پیشنهادی در به عهده گیرد.

براساس این گزارش، طالبی که با مدرک دکترا، عضو هیات علمی و مدیر گروه مالی دانشگاه امام صادق است، دارای سوابقی چون مدیرعاملی بانک کشاورزی و سرمایه گذاری تدبیر ، عضو هیات مدیره شرکت های مشاوره مالی دیدگاهان جاوید، تولید و صادرات ریشمک، بیمه ملت و یکی از اعضا شورای عالی بورس است .                              

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ