کد خبر: ۷۱۸۴۸
۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳

نظر مساعد روحانی برای آزادسازی سهام عدالت+زمان آزادسازی و ارزش هر برگ
نماینده مجلس خبر داد:

نظر مساعد روحانی برای آزادسازی سهام عدالت+زمان آزادسازی و ارزش هر برگ

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن اعلام نظر مساعد رییس جمهور برای آزادسازی سهام عدالت از ارائه پیش‌نویس لایحه آن به صورت غیررسمی به کمیسیون متبوع و پیش بینی زمان آزادسازی و ارزش هر برگه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا پورابراهیمی درباره موضوع آزادسازی سهام عدالت به خانه ملت گفت: ضرورت آزادسازی سهام عدالت در جلسه روسای کمیسیون های تخصصی مجلس با  رئیس جمهور مطرح شد با این مفهوم که باید مالکیت سهام عدالت بعد از 11 سال بطور واقعی به مردم ارائه شود.

وی ادامه داد: روحانی درباره آزادسازی سهام عدالت نظر بسیار موافق داشته و فکر می‌کنم بر اساس دستور وی به معاونان و اقداماتی که انجام می شود ظرف دو هفته آینده لایحه آزادسازی سهام عدالت توسط دولت به مجلس ارائه شود.تأخیر در ارائه این لایحه باعث شد کار جدی در این بخش صورت نگیرد.

این نماینده مجلس افزود: در صورت ارائه لایحه مذکور به مجلس با فوریت از سوی نمایندگان و کمیسیون اقتصادی مورد رسیدگی قرار می گیرد البته  پیش‌نویس لایحه آزادسازی سهام عدالت به صورت غیررسمی به کمیسیون اقتصادی ارسال شده است.در این راستا جلسه دیروز،  با مدیران ارشد بازار سرمایه در این کمیسیون نشستی برگزار شد و تأکید شد سهام عدالت باید به نحوی در دست مردم باشد که 50 میلیون نفر از مردم که دارای این سهام هستند بتوانند به آسانی آن را معامله کنند.

پورابراهیمی اظهار داشت: آزادسازی سهام عدالت نیازمند توجه به حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در بازار سرمایه و استفاده از روش‌های صحیح است تا بیشترین انتفاع به مردم برسد و تلاش خواهد شد ظرف 10 روز آینده پس از لحاظ نظر متخصصان و کارشناسان اقتصادی در کمیسیون متبوع جمع‌بندی‌ها نیز انجام شود.

وی پیش‌بینی کرد با نظر مساعد رئیس جمهور در خصوص آزادسازی سهام عدالت و پیگیری‌هایی که از سوی مجلس و دولت انجام خواهد شد بتوانیم برای 22 بهمن خبر خوبی در این رابطه به مردم بدهیم و تا پایان سال این سهام آزاد و ارزشگذاری شود و مردم مالک واقعی آن شوند.همچنین پیش‌بینی می‌شود ارزش هر برگه سهام عدالت بعد از آزادسازی سهام عدالت حدودا بین یک تا 1.5 میلیون تومان است که بر این اساس ارزش سهام عدالت یک خانواده پنج نفره حدودا بین 5 تا 7.5 میلیون تومان می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» فردوسی؟ | ساعت ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
پاسخ
خسته نباشند. برای مردم 1 میلیون تومن تمام میشود اونوقت بعد از گذشت 11 سال باز هن ارزشش همان 1 الی 1.5 میلیون است!!
چند درصد تورم در این 11 سال داشته اییم؟ چجوری ارزش اینهمه دارایی همچنان همان 1 نیلیون تومان هستش!!
پی نوشت... با یک جمع بندی ساده میتوان پی برد که ارزش هر کدام از شرکتهای موجود در سهام عدالت حداقل 5 و حداکثر 10 برابر شده است اونوقت دولت ارزش کل سبد را همان 1 الی 1.5 اعلام میکنه....
خسته نباشید
» رضا | ساعت ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
0
0
پاسخ
اول گفتید 3تومن الان شد 1تومن فکر کنم زمان ازادسازی یه چیزی هم بدهکارتون بشیم
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ