کد خبر: ۷۳۴۱۸
۰:۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰

معرفی چند سهم مقبول و نمادهای بازار پر ریسک در هفته مهم شاخص
توسط یک کارگزاری اعلام شد:

معرفی چند سهم مقبول و نمادهای بازار پر ریسک در هفته مهم شاخص

یک کارگزاری با معرفی چند سهم مقبول در هفته مهم شاخص، پیش بینی کرد نمادهای بازار پر ریسک همچنان در کانون توجه نوسانگیرها و سفته بازها باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شاخص بورس در حالی چهارشنبه گذشته به بالاترین رقم در عمر 29 ساله یعنی 98 هزار و 923 واحد رسیده که کارگزاری آبان این هفته مهم بازار پیش بینی کرد روز چهارشنبه و به لیدری نمادهای "خودرو و خگستر"، شاهد افزایش تقاضا در گروه خودرویی و نوسانات مثبت آنها بودیم.

به طوریکه در ادامه بازار و طبق انتظار، نمادهای "خگستر و ختراک" صف خرید شدند و نمادهای "خودرو، خموتور و خشرق" تا آستانه صف خرید شدن پیش رفتند. نحوه معاملاتی که به نظر می رسد در اتباط با معامله بلوکی خودرو بوده و این هفته نیز ادامه داشته باشد.

انتشار تعدیل مثبت نمادهای "کچاد، کطبس و کروی" که اخیرا اعلام شده از ظرفیت ادامه رشد برخی نمادهای گروه فلزی و معدنی نظیر گروه سنگ آهن، زغال سنگ و برخی روی حکایت دارد و می تواند با ادامه رشد قیمت های جهانی فلزات پایه، گروه های مذکور را با ادامه اقبال اهالی بازار و صعود قیمتی مواجه گرداند.

در هفته گذشته با اقبال اکثر نمادهای بازار پایه (بیشتر در صنایع واسطه گرهای مالی، ساختمانی، لاستیک سازی و پتروشیمی) مواجه شدیم که به نظر می رسد نمادهای این بازار پرریسک با توجه به عدم شفافیت، شناوری کم و دامنه نوسان 10 درصدی همچنان در کانون توجه اهالی بازار سرمایه بخصوص نوسانگیرها و سفته بازها قرار داشته باشند و این هفته نیز اکثرا با معاملاتی مثبت دنبال شوند.

انتهای پیام
 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ