کد خبر: ۷۳۷۸۹
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰

پژو فرانسه از ایران خودرو دعوت کرد/ هدف؛ پروژه 70 هزار خودرو در الجزایر

پژو فرانسه از ایران خودرو دعوت کرد/ هدف؛ پروژه 70 هزار خودرو در الجزایر

قائم مقام مدیر عامل پژو با اعلام اینکه عمل به تمام وعده ها در گذشته و آینده ، گفت: تامین کنندگان منتخب ایکاپ می توانند در پروژه تولید ۷۰ هزار دستگاه خودرو در الجزایر با ما همکاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران خودرو از دعوت پژو فرانسه برای مشارکت در پروژه الجزایر خبر داد که طی آن قائم مقام مدیر عامل پژو گفته است: تامین کنندگان منتخب ایکاپ می توانند در پروژه تولید 70 هزار دستگاه خودرو در الجزایر با ما همکاری کنند.

براساس گزارش ایکو پرس ، "یانیک بزارد" قائم مقام مدیر عامل پژو درحوزه خرید در نشست سازندگان مدیران پژو و ایکاپ و نمایندگان تامین کنندگان برگزیده پروژه ایکاپ، با بیان اینکه در برنامه های جدید پژو، تیم خرید جهانی با هدف گسترده سازی سازمان خرید این شرکت راه اندازی شده است، اظهار داشت: ایران کشوری رقابتی از نظر انرژی و نیروی انسانی است و از این رو تمامی استانداردهای کیفی خود را در این کشور اعمال خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه سابقه همکاری این شرکت با ایران خودرو طولانی بوده، خاطرنشان کرد: تاکنون به تمامی آنچه وعده داده ایم عمل کرده و این راه را ادامه خواهیم داد.

این مقام مسئول، تولید در ایران و صادرات قطعات به الجزایر را یکی از گزینه های پیش روی سازندگان ایرانی عنوان کرد و گفت: گزینه دوم ایجاد خط تولید در این کشور است که در هر دو صورت به عنوان عضوی از پژو وارد این پروژه خواهند شد. با توجه به اینکه جمع منتخب ، بهترین ها در حوزه کاری خود هستند بنابراین می توانند برای تامین لوازم یدکی برای کل بازار اروپا که برنامه جدید شرکت PSA  است  نیز پیش قدم شوند.

بزارد آشنایی با شرکت های جدید و تامین قطعات  مورد نیاز بازارهای اروپایی را از جمله فواید حضور سازندگان در پروژه الجزایر برشمرد.

برنامه ایکاپ برای ساخت کارخانه های جدید

محمد رضا معتمد مدیرعامل ایکاپ نیز با اشاره به ای که همکاری مشترک تمامی زنجیره ارزش را پوشش می دهد و برای نخستین بار در کشور اتفاق افتاده ، تصریح کرد: راهبردایکاپ ارائه بهترین کیفیت، قیمت و تحویل بموقع به مشتری است و در کنار آن، توسعه صنعت خودرو ایران برای ما اهمیتی بسیار دارد.

وی با اشاره به تولید نخستین دستگاه پژو 301 ، ادامه داد: در حالی میزان داخلی سازی خودرو بیش از45 درصد شده که تصور ما ابتدا کمتر از این میزان بود اما با توجه به توان مهندسی بالا برنامه ریزی  افزایش ساخت داخل این خودرو به 85 درصد در حال انجام است.

وی داخلی سازی را نیازمند رابطه قوی میان سازندگان داخلی و خارجی دانست و از برنامه ایکاپ برای ساخت کارخانه های جدید برای ارتقاء ظرفیت در آینده خبر داد.

نکات مهم هفتگانه ایکاپ

آرنو پرارد معاون فرانسوی خرید شرکت ایکاپ نیز با بیان نکات مهم هفتگانه ایکاپ در مراحل بعدی همکاری با تامین کنندگان،بر لزوم رعایت این موارد از سوی سازندگان تاکید کرد و گفت: تامین کنندگان منتخبی که در این نشست حضور دارند، از این پس بازیگران کلیدی ما برای موفقیت هستند و نباید فراموش کنند که از این نقطه به بعد وارد فاز مهمی از پروژه شده ایم.

وی همخوانی با استانداردهای پژو، حفظ کیفیت، دقت بالا، شفافیت، قدرت پیش بینی، عکس العمل به موقع برای حل مشکلات و کنترل قیمت را به عنوان معیارهای هفتگانه ایکاپ برشمرد و افزود: مجموعه این موارد در نهایت رقابت پذیری و افزایش توان صادراتی محصولات را برای ما در پی دارد و از این رو، اهمیت بسیاری برای آنها قائل هستیم بگونه ای که هر گونه کوتاهی می تواند موجب توقف پروژه شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ