کد خبر: ۷۳۹۴۷
۱۵:۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵

آخرین ابلاغ وزیر کار درباره ممنوعیت حضور مدیران سیاسی در شرکت ها

آخرین ابلاغ وزیر کار درباره ممنوعیت حضور مدیران سیاسی در شرکت ها

وزیر کار با اعلام ممنوعیت بکارگیری منسوبین به افراد سیاسی در سطوح مدیریتی شرکتها و هلدینگ های تابعه برای آخرین بار ابلاغ کرد: اگر مدیری به جای کار حرفه ای به دنبال ارتباطات با ذینفعان من غیر حق و یا انتصابات سیاسی باشد بی درنگ عزل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی ربیعی با صدور بخشنامه ای به سازمان ها و نهادهای تابعه این وزارتخانه، اعلام کرد بکارگیری منسوبین به افراد سیاسی در سطوح مدیریتی شرکت ها و هلدینگ های تابعه ممنوع است .

متن بخشنامه :

فساد اداری و مالی در هر جامعه ای یک معضل فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی بوده و به عنوان مهمترین عامل شکاف بین دولت_ملت ها و بزرگترین مانع در سر راه پیشرفت جوامع ،صدمات جبران ناپذیری را بر روند توسعه همه جانبه کشورها وارد می سازد. تجربه،دانش و باور من نیز گواه این واقعیت است که فساد اداری مانع رشد رقابت های سالم و عدالت اجتماعی می شود. بنابراین مبارزه هوشمندانه،پیشدستانه،جدی و همه جانبه با اشکال و مظاهر اینگونه فساد که بیش و پیش از هر چیزی حاکمیت قانون را زیر سوال برده، باید اولویت نخست همه ما در فرصت مدیریتی خود باشد و در مسیر این ماموریت خطیر ، باید آماده خطر و پرداخت هزینه های گزاف آن نیز باشیم.

متاسفانه علیرغم تاکیدات مکرر و صدور بخشنامه های متعدد، گزارش هایی در خصوص بکارگیری منسوبین به افراد سیاسی، در سطوح مدیریتی شرکت ها و هلدینگ های تابعه برخلاف اصول شایسته سالاری دریافت می نمایم؛ و همین طور از ارتباطات غیر رسمی و خارج از ماموریت های غیرمحوله، توسط برخی مدیران با افراد ذی نفوذ سایر قوا مطلع هستم. این گونه اقدامات نشانگر عدم مسئولیت و بی کفایتی این نوع مدیران است که برآیند آن، مخدوش سازی سرمایه اجتماعی، ترویج یاس و بی تفاوتی است .

بدین وسیله، بدون هیچ گونه ملاحظه ای و برای آخرین بار ابلاغ می نمایم چنانچه مدیری به جای کار حرفه ای به دنبال ارتباطات با ذینفعان من غیر حق و یا انتصابات سیاسی باشد بی درنگ عزل خواهد شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ