کد خبر: ۷۳۹۴۹
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵

روایت ضرغامی از نحوه پخش شدن اعترافات سال ۸۸

روایت ضرغامی از نحوه پخش شدن اعترافات سال ۸۸

رییس سابق صدا و سیما در خصوص انتقاداتی نسبت به عملکرد در دوره ریاست و نحوه پخش شدن اعترافات سال ۸۸ تضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،عزت‌الله ضرغامی درخصوص انتقاداتی نسبت به عملکرد در دوره ریاست بر صداسیما به روزنامه شرق گفت: همه اینها( اعترافات تلویزیونی و دادگاه ها) براساس مصوبات امنیتی است. برخی ممکن است مصوبه خاص شورای امنیت را داشته باشند، برخی دیگر به این شکل است که دبیرخانه براساس مصوبات شورای عالی امنیت، تصمیمات و رویه‌هایی را دنبال و براساس آن عمل می‌کند. خلاف آن باشد در شورا متعرض وی می‌شوند.

وی با بیان اینکه البته من خیلی کارهای دیگر در حوادث ٨٨ انجام دادم که درواقع تصمیم‌گیری‌های خودم بود،افزود:  اینکه من آن اغتشاش زیر پل کالج را در عصر عاشورا نشان دادم، تصمیم من است. شورای امنیت به من نگفت. شاید هم اگر می‌گفتم، فکر می‌کردند پخش نشود بهتر است. البته چیزی به ما ابلاغ نشد یا پخش عکس پاره‌شده امام در تظاهرات، تصمیم خود سازمان بود و ربطی به شورای امنیت ملی نداشت.همکاری‌ها بالاتر از ابلاغ بود. همکاری بسیار نزدیکی با ما داشتند. ما هم همکاری می‌کردیم برای اینکه بتوانیم امنیت را حفظ کنیم.

این مقام سابق ادامه داد: بر‌اساس مصوبات کمیسیون تبلیغات، تنها نامزدهای انتخابات حق پاسخ‌گویی موارد اتهامی در مناظره‌ها را داشتند و ما دقیقا بر‌اساس قانون عمل کردیم. من در‌این‌باره بارها با ناطق صحبت کردم. خیلی تماس گرفتم و گفتم تلویزیون در اختیار شماست. بیایید سخنرانی کنید اما وی در شرایطی بودند که نمی‌آمدند. حتی من گفتم در مراسم احیا شرکت کنید، ما پخش می‌کنیم اما باز هم نمی‌رفتند. اصلا در فضاهای عمومی نمی‌رفتند. لازم نبود من بگویم مردم منتظر باشید ناطق می‌خواهد بیاید درباره پسر خود توضیح بدهد چون این خود ضد تبلیغ بود.

ضرغامی با اشاره به اینکه صد برنامه دیگر می‌توانستیم ترتیب بدهیم که ناطق بیاید صحبت کند،گفت: حتی بعد برای ٢٥ بهمن نیز به ناطق گفتم حتما شما مصاحبه کنید که اتفاقا آمدند مصاحبه هم کردند اما درباره هاشمی رفسنجانی اصلا رفتارها در راستای فتنه ادامه داشت. نماز جمعه هم که رفتند، مراسم خوبی نشد.

وی گفت: هاشمی هم اگر قرار بود بیاید درباره مناظره‌ها و بحث‌ها دوباره شروع به صحبت کند یعنی اینکه بقیه هم بیایند اما ایشان همه حرف‌هایی که می‌خواست بزند آیا بالاتر از این چیزهایی بود که در نماز جمعه گفت؟ همه را گفت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ