کد خبر: ۷۴۱۰۹
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱

تمهید بانک مرکزی برای شب عید عابر بانکها با افزایش سقف برداشت

تمهید بانک مرکزی برای شب عید عابر بانکها با افزایش سقف برداشت

مدیر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی با اشاره به تمهیدات روزهای پایانی سال گفت: افزایش سقف برداشت با توجه به شرایط پایانی سال و نیاز مردم تا سقف ٥٠٠ هزارتومان بصورت داخلی در هر بانک امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی،داوود محمد بیگی درباره تمهیدات اندیشیده شده از سوی بانک مرکزی برای دو ماه پایانی سال اظهار داشت: قطعا در ماه های پایانی سال، بانک ها، شرکت های ارایه دهنده خدمات پرداخت و همچنین بانک مرکزی در حالت آماده باش قرار گرفته و دوره های کاری نیز افزایش می یابد.

وی افزود: در این دو ماه توجه به حوزه های پرداخت و تراکنش ها بیشتر مورد رصد و بررسی قرار می گیرد و اگر نیاز به ارتقا زیرساخت ها باشد، تغییرات لازم انجام خواهد شد.

این مقام بانکی ادامه داد: با توجه به موارد سال های گذشته، حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش تراکنش وجود دارد و سال جاری هم قطعا چنین شرایطی داریم و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

محمدبیگی درباره افزایش سقف برداشت در دو ماه پایانی سال گفت: افزایش سقف برداشت با توجه به شرایط خاص پایانی سال و نیاز مردم به وجه نقد تا سقف ٥٠٠ هزار تومان بصورت داخلی در هر بانک در دستور کار است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ