کد خبر: ۷۴۱۲۶
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱

بیانیه سامسونگ در مورد تحویل گوشی به ورزشکاران ایرانی

بیانیه سامسونگ در مورد تحویل گوشی به ورزشکاران ایرانی

شرکت سامسونگ طی بیانیه رسمی اعلام کرد: این شرکت دخالتی در روند بررسی کمیته بین‌المللی المپیک برای تحویل گوشی‌ها به ورزشکاران ایرانی نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، شرکت سامسونگ پس از برخورد اهانت آمیز با ورزشکاران ایرانی در المپیک زمستانی 2018  طی بیانیه رسمی اعلام کرد: سامسونگ الکترونیکس بیش از 4 هزار گوشی ویژه المپیک پیونگ‌چانگ 2018 (نسخه‌ای خاص از گوشی گلکسی نوت 8) را به کمیته بین‌المللی المپیک و کمیته برگزاری المپیک 2018 تحویل داده است.

هرچند این شرکت دخالتی در روند بررسی کمیته بین‌المللی المپیک برای تحویل این گوشی‌ها به ورزشکاران ایرانی نداشته، اما برای جلوگیری از هرگونه سوءتفاهم بصورت فعال اطلاعات لازم را در اختیار این کمیته قرار داده و نهایتا کمیته مذکور به این تصمیم رسیده که گوشی ویژه المپیک پیونگ‌چانگ 2018 را در اختیار ورزشکاران ایرانی قرار دهد.

شرکت سامسونگ ایران پیش از این حمایت کامل خود از حضور ایران در این بازی‌ها را با اعزام گروهی 10 نفره از نمایندگان ایران برای حمل مشعل المپیک ثابت کرد. این گروه متشکل از 9 چهره الهام‌بخش و موفق ایرانی بود که با پرچمداری بهرام رادان بازیگر پرآوازه و محبوب به کره‌جنوبی سفر کرده و در کنار نمایندگان کشورهای مختلف در مراسم حمل مشعل المپیک شرکت کردند. این حرکت سامسونگ که در قالب مسئولیت‌های اجتماعی انجام شده استقبال گسترده ورزش دوستان ایرانی را به همراه داشت.

سامسونگ همواره خانواده ایرانی را به عنوان بخشی از هویت جهانی خویش به رسمیت شناخته و به آنها احترام کامل گذاشته و در این جریان نیز نگرانی بجای مردم ایران را به اطلاع کمیته بین‌المللی المپیک و دیگر مسئولان این بازی‌ها رسانده است.

در بیانه این شرکت آمده است: ما از نظرات کاربران ایرانی‌ قدردانی کرده و همواره تمامی تلاش را برای حل هرگونه مشکلی به کار خواهیم بست، حتی اگر خود نقشی در آن نداشته باشیم. حضور و تعهد ما در ایران و نوع عملکرد در این کشور نشان می‌دهد تا چه حد حقوق تمامی افراد را برای دسترسی برابر و واقعی به فناوری، به رسمیت می‌شناسیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ