کد خبر: ۷۴۱۴۴
۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳

رشد قیمت سهم زیانده با افزایش سرمایه 300 درصدی+ زمان افزایش سرمایه ارفع

رشد قیمت سهم زیانده با افزایش سرمایه 300 درصدی+ زمان افزایش سرمایه ارفع

پتروشیمی آبادان از برنامه افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی از یک محل خبر داد و با رشد قیمت روبرو شد. آهن و فولاد ارفع هم زمان جلسه هیات مدیره برای افزایش سرمایه ۳۴ درصدی را مشخص کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پتروشیمی آبادان که به دلیل زیانده بودن طی دو سال مالی متوالی، مشمول فرایند تعلیق شده و در عملکرد 9 ماهه هم 665 ریال زیان برای هر سهم محقق کرده ،برنامه افزایش سرمایه 300 درصدی را اعلام کرد و امروز با رشد 4 درصدی قیمت روبرو شد.

براین اساس،"شپترو" در نظر دارد از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، سرمایه اسمی را از 63 به 252 میلیارد تومان برساند. این تامین مالی در صورت موافقت سازمان بورس، با هدف اصلاح ساختارمالی،برون رفت از شمول ماده 141 قانون تجارت، اجرای پروژه های کوچک و اصلاح ساختار نیروی انسانی اعمال می شود.

بنابراین گزارش، تاپیکو مالک 58.1 درصدی این شرکت بوده که در بازار اول معاملات بورس درج شده است.

همچنین آهن و فولاد ارفع زمان اعمال افزایش سرمایه را اعلام کرد که طبق مصوبۀ مجمع فوق‌العاده 31 خرداد سال گذشته، مقرر شده چهارشنبه 2 اسفند  جلسه هیات‌ مدیره برای نهایی کردن افزایش سرمایه 34 درصدی برگزار شود تا طی آن سرمایه 299.4  میلیارد تومانی "ارفع" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به 400 میلیارد تومان برسد.

چادرملو با 43 درصد و سرمایه گذاری توسعه معادن وفلزات با 20.4 درصد، در ترکیب سهامداری این شرکت فرابورسی حضور دارند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ