کد خبر: ۷۴۲۵۴
۱۵:۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵

طرح های توسعه ای فولاد خراسان با حضور رییس جمهور افتتاح می شود
بنابراعلام مدیرعامل:

طرح های توسعه ای فولاد خراسان با حضور رییس جمهور افتتاح می شود

طرح های توسعه ای فولاد خراسان به عنوان سومین شرکت بزرگ فولادی حاضر در بازار سهام با حضور رییس جمهور در چند روز آینده افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از سنا، حسین احمدی سلیمانی با تاکید بر اهمیت تعامل بخش های صنعتی و بازار سرمایه در جمع مدیران نهادهای مالی بورس گفت: فولاد خراسان سومین شرکت بزرگ فولادی حاضر در بازار سهام شناخته می شود و دارای ده ها سهامدار حقوقی و هزاران سهامدار حقیقی است.این شرکت با تولید ۱.۵ میلیون تن محصول تا کنون هزار میلیارد تومان سود به سهامداران داده است.

وی افزود: در مجتمع معادن سنگان ۲۰ میلیون تن کنسانتره و ۷.۵ میلیون تن گندله تولید می شود که ما سهم قابل توجهی از آن داریم. همچنین تنها فولادسازی هستیم که به آب و معدن نزدیکیم.گندله سازی شرکت زودتر از برنامه پیش بینی شده و تا چند روز دیگر توسط رییس جمهور افتتاح می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: فولاد خراسان با ظرفیت تولید سالانه تولید 1.2 میلیون تن شمش و آهن اسفنجی و تولید سالانه 870 هزار تن به عنوان قطب سوم فولاد شناخته می شود.در دو سه سال گذشته با وجودی که دشواری ناشی از آثار تحریم ها بر اقتصاد، شرایط سختی را بر بنگاه های تولیدی تحمیل کرده بود، توانستیم نه تنها اشتغال موجود را حفظ کنیم، بلکه برای اشتغال زایی بیش تر و توسعه این صنعت مادر در منطقه شرق، طرح های توسعه فولاد را نیز بر اساس برنامه به پیش ببریم و در حال حاضر این شرکت برای حدود ۵ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.

احمدی سلیمانی با بیان افزایش 14 درصدی تولید بیش از ظرفیت اسمی در سال گذشته گفت: در افق 1404 تولید 55 میلیون تن فولاد هدف گذاری شده که باید تلاش کنیم با اتمام به موقع طرح های توسعه، سهم خراسان را از این میزان تولید ارتقا ببخشیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ