کد خبر: ۷۶۰۹۵
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸

گزارش رسمی بانک غایب خودخواسته ۱۶ ماهه از مجمع سالانه کم حاصل

گزارش رسمی بانک غایب خودخواسته ۱۶ ماهه از مجمع سالانه کم حاصل

بانک پاسارگاد که حاضر به ارایه اطلاعات به سازمان بورس نشده و با غیب خود خواسته ۱۶ ماهه مانع از خرید و فروش سهام شده ، نتیجه کم حاصل مجمع سالانه را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک پاسارگاد تنها بانک حاضر در بازار سهام است که از دوم آذر سال گذشته با عدم ارسال اطلاعات لازم به سازمان بورس، خود خواسته از حضور در تابلو امنتاع و دست سهامداران را از انجام داد و ستد کوتاه کرده و ضمن عدم اعلام علت این رویکرد نا خوشایند، معلوم هم نکرده چه زمانی حاضر به رعایت مقررات بازار سرمایه است؟

در این میان، مدیران "وپاسار" بعد از ماه ها بلاتکلیف گذاشتن سهامداران (آن هم به رغم 8 ماه از اتمام مهلت قانونی از تیرماه سال جاری)، حاضر به برگزاری مجمع سالانه در صبح شنبه 26 اسفند با حضور 90 درصدی  شدند اما در مورد مهمترین موضوع مجمع که مربوط به تصویب های مالی اسفند 95  تصمیم گیری نکرده و علت آن را عدم ارایه گزارش حسابرس اعلام کردند.

به این ترتیب در مجمع بانک پاسارگاد که خود را بانک هزاره سوم می داند ، موسسه دایا رهیافت به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و موسسه  بهمند  به‌عنوان بازرس علی‌البدل، روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب و حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره بابت برگزاری حداقل 4  جلسه در ماه، یک میلیون و 680 هزار تومان تعیین شد.

این بانک با سرمایه بیش از 5 هزار میلیارد تومانی ، امروز هم اقدام به انتشار اطلاعات مربوط به مجمع در کدال کرده که به شرح زیر است:

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ