کد خبر: ۷۷۷۹۵
۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۲/۳

خروج احتمالی آمریکا از برجام در قرارداد با پژو لحاظ شده/ خروج بعید پژو از ایران
مدیرعامل ایران خودرو:

خروج احتمالی آمریکا از برجام در قرارداد با پژو لحاظ شده/ خروج بعید پژو از ایران

مدیرعامل ایران خودرو با تاکید بر لحاظ کردن تمام جوانب و حتی خروج احتمالی آمریکا از برجام در قراردادهای جدید با پژو فرانسه، گفت: خروج پژو از بازار ایران بعید است اما در صورت این رویداد پژو ضرر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هاشم یکه زارع در حاشیه نشست دانشجویان دانشگاه شریف که با موضوع خودروسازی ایران زیر ذره بین برگزار شده بود در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه در صورت خروج آمریکا از برجام، تکلیف قرارداد ایران خودرو با پژو چگونه است و آیا در قرارداد جدید الزامات لازم برای اجرای تعهدات پژو پیش بینی شده است؟ به تسنیم گفت : در قرارداد با پژو تمام این مسائل دیده شده است.

وی ادامه داد: ضمن اینکه صادرات محصولات و ساخت داخل هم در این قرارداد قید شده است. بنابراین تأکید می شود قرارداد یک طرفه نیست و فرانسوی‌ها باید تعهدات طبق قرارداد انجام دهند. 

یکه زارع افزود: در قراردادهای جدید با پژو، حتی در صورت خروج احتمالی آمریکا از برجام تمامی جوانب امر پیش‌بینی شده است. بر همین اساس قرارداد جدید مانند قراردادهای گذشته نیست که پژو یک‌باره بازار ایران را ترک کند و فقط ما متضرر شویم. اگر این بار این اتفاق بیفتد که بعید می‌دانم مطمئن باشید خود پژو ضرر خواهد کرد.

وی همچنین در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان مبنی بر مدل خودرو شخصی ؟گفت: ماکیسمای مدل ٨٣ است که در زمان مدیریت شرکت پارس خودرو خریده بودم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ