کد خبر: ۷۸۸۶۹
۱۲:۵ - ۱۳۹۷/۲/۵

بازگشت

بازگشت "های وب" به بورس مشروط و توقف نماد ادامه دار شد

بازگشایی نماد "های وب" مشروط به ارایه گزارش صورت های مالی حسابرسی شده و با این اوصاف غیبت این شرکت از تابلو ادامه دار شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان بورس بعد از دوبار استعلام از جامعه حسابداران رسمی ایران و دریافت دیروز ابهامات دوم ، امروز اقدام به اعلام مواضع در مورد شرکت داده گستر عصر نوین کرد تا شاید زمینه بازگشت به بورس این شرکت بعد از حدود 5 ماه فراهم شود اما با اعلام لزوم ارایه گزارش صورت های مالی حسابرسی شده، توقف این نماد ادامه دار شده است.

طبق بند 4 شفاف سازی سازمان بورس ، "های وب" باید اقدام به ارائه صورتهای مالی حسابرسی‌شده سال مالی اسفند 96 و با اعمال اصلاحات لازم درخصوص موارد مغایر با استانداردهای حسابداری در اقلام مقایسه‌ای صورت های مالی مزبورکند تا امکان تعیین آثار اعمال اصلاحات لازم جهت انطباق با استانداردهای حسابداری فراهم شود.

با این بند و تاکید نهاد ناظر، "های وب" برای بازگشایی نماد باید گزارش حسابرسی شده را ارایه کند که با توجه به باز بودن صورت های مالی به دلیل لزوم مشخص شدن نحوه شناسایی درآمدها و هزینه و تعدیلات سنواتی و زمان بر بودن تهیه این گزارش و صرف زمان یک تا دو ماهه ، احتمال بازگشایی نماد در ماه جاری ضعف خواهد بود.

با این اوصاف باید منتظر واکنش و توضیحات مسئولان های وب ماند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ