کد خبر: ۷۸۹۲۹
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۲/۸

توضیح زیرمجموعه مهم فولادمبارکه درباره شایعه ادغام با یک شرکت

توضیح زیرمجموعه مهم فولادمبارکه درباره شایعه ادغام با یک شرکت

همزمان با توقف نماد فولاد هرمزگان، این زیرمجموعه مهم فولادمبارکه درباره شایعه ادغام با کارخانه صبا فولاد خلیج فارس توضی داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فولاد هرمزگان که با سرمایه اسمی 1.5 هزار میلیارد تومانی در بازار عادی معاملات فرابورس حضور دارد، در میانه معاملات امروز و بعد از معامله 100 هزار سهم ، با توقف نماد روبرو شد و قرار است با هف بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی، حداکثر تا 22 اردیبهشت دور از تابلو باشد.

علت توقف نماد این شرکت که فولاد مبارکه سهامدار عمده 95.2 درصدی آن است، شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ادغام دو کارخانه صبا فولاد خلیج فارس و فولاد هرمزگان بود.

در این رابطه "هرمز" توضیح داد: عمده سهام شرکت فولاد هرمزگان متعلق به فولاد مبارکه بوده و فولادمبارکه در راستای نقش محوری خود در چرخه صنعت و ایجاد رونق اقتصادی در کشور، سرمایه گذاری های جدید و ایجاد طرح های توسعه ای را مدنظر قرار داده که با توجه به مجاورت شرکت صبا فولاد خلیج فارس با شرکت فولاد هرمزگان، شرکت مورد اشاره یکی از گزینه های مورد نظر جهت اجرای طرح های توسعه ای است لذا پاره ای مذاکرات در خصوص خرید شرکت صبا فولاد توسط شرکت فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان به عمل آمده که تا کنون منجر به نتیجه ای نشد است .

خبرهایی که تا این تاریخ از طریق سایت ها، شبکه های مجازی و خبرگزاری ها با موضوعیت خرید یا ادغام قطعی دو شرکت صبا فولاد خلیج فارس و فولاد هرمزگان منتشر شده شایعه بوده و در صورت محقق شدن موضوع و یا هر گونه رخداد با اهمیت اطلاع رسانی لازم به سهامداران صورت می پذیرد.بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ