کد خبر: ۷۹۵۰۷
۱۵:۷ - ۱۳۹۷/۲/۲۹

نظر مدیرعامل توتال در خصوص همکاری با ایران
درپی خروج امریکا از برجام اعلام شد:

نظر مدیرعامل توتال در خصوص همکاری با ایران

مدیرعامل توتال گفت: با اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران، هر گونه همکاری با خطر از دست رفتن دسترسی به سیستم‌های بانکی همراه است که توتال چنین ریسکی را نمی‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از هلنیک شیپینگ، پاتریک پویانه اعلام کرد: با احتمال تحریم‌ها علیه ایران و امکان کاهش یک میلیون بشکه‌ای نفت این کشور و کاهش‌های متوالی تولید نفت ونزوئلا اگر قیمت نفت به فراتر از ۱۰۰ دلار هم برسد هیچ تعجبی وجود ندارد.تنش‌های ژئوپلتیکی به ویژه تصمیم ترامپ برای عقب‌نشینی از توافق برجام و همچنین کاهش شدید تولید نفت ونزوئلا قیمت نفت را افزایش می‌دهند.

وی افزود: در حال حاضر بدون اعمال معافیت‌های تحریمی از سوی آمریکا سرمایه‌گذاری در ایران سخت شده و توتال نمی‌تواند خطر از دست دادن دسترسی به سیستم‌های بانکی آمریکا را بپذیرد. این تنها راه ما برای حفاظت از تصمیم یک‌جانبه آمریکاست.

اظهارات پویانه در حالی مطرح می‌شود که آژانس بین‌المللی انرژی پیش‌تر در چشم‌انداز‌های کوتاه مدت، نفت برنت را برای سال جاری ۷۰.۶۸ دلار و برای سال آینده ۶۵.۹۸ دلار پیش‌بینی کرده بود.

آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد: تولید نفت ونزوئلا در ماه آوریل ۱.۴۲ میلیون بشکه در روز کاهش یافت که نسبت به ماه مارس ۵۰ هزار بشکه و نسبت به یکسال گذشته ۵۶۰ هزار بشکه با کاهش همراه بود.علاوه بر آن احتمال می‌رود در صورت تحریم ایران تولید نفت این کشور یک میلیون بشکه در روز کاهش یابد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ