کد خبر: ۸۰۷۶۸
۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۳/۶

توقف دو نماد و آخرین مهلت حق تقدم منفی/ بازگشت
در پایان معاملات امروز رخ می دهد:

توقف دو نماد و آخرین مهلت حق تقدم منفی/ بازگشت "ومعادن" و ۳ شرکت دیگر

در پایان معاملات امروز نماد دو شرکت بورسی بسته می شود و آخرین مهلت داد و ستد یک حق تقدم منفی است. همچنین نماد "ومعادن" و حق تقدم آن به همراه شرکت تعدیل دهنده منفی ۹۴ درصدی و دو شرکت دیگر باز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پایان معاملات امروز  نماد دو شرکت همکاران سیستم و بوتان‌ به دلیل برگزاری مجمع سالانه سه شنبه جاری و تصویب صورت های مالی اسفند 96 بسته می شود. همچنین امروز آخرین مهلت خرید و فروش حق تقدم سرمایه‌گذاری‌ سپه‌ است که طی روزهای گذشته با کاهش قیمت به حدود 17 تومان رسیده است.

علاوه بر این در جریان معاملات روز جاری نماد شرکت های توسعه‌معادن‌وفلزات‌، پارس‌ الکتریک‌، پارس‌ مینو، کاغذسازی‌کاوه‌ بعد از اعلام رویداد های مهم به همراه حق تقدم توسعه‌ معادن‌ و فلزات‌، بدون محدودیت نوسان قیمت باز می شود.

براساس این گزارش، "ومعادن" 3.4 هزار میلیارد تومانی، پیش بینی سود 242 ریالی هر سهم سال مالی اسفند جاری با 34 درصد افزایش به 325 ریال رسانده و "غپینو هم اقدام به تعدیل منفی 29 درصدی سود هر سهم سال مالی اسفند 96 ( از 277 به 196 ریال) کرده است.

"لپارس " هم درباره مزایده ملک اسفندیار (متعلق به شرکت فرعی مهندسی و بازرگانی پارس) و ملک مطهری اعلام کرد در برابر فروش 24.2 میلیارد تومانی ملک اسفندیار با ارزش 2.7 میلیارد تومانی در دفاتر، ملک مطهری به فروش نرفت.

"چکاوه" هم با تعدیل منفی 94 درصدی درآمد هر سهم سال مالی اسفند گذشته ، زیان 83 ریالی هر سهم را به 161 ریال افزایش داده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ