کد خبر: ۸۱۹۸۷
۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۳/۱۳

ایران خودرو  و برنامه افزایش ۴۰ درصدی قیمت و عرضه محصول
نماینده مجلس مطرح کرد:

ایران خودرو و برنامه افزایش ۴۰ درصدی قیمت و عرضه محصول

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از عدم عرضه یک ماهه محصولات ایران خودرو به بازار گفت: این خودروساز به دنبال افزایش قیمت و عرضه محصول با افزایش ۴۰ درصدی است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمد عزیزی با انتقاد از عدم عرضه محصولات ایران خودرو به بازار به خانه ملت گفت: متأسفانه در شرایطی که مردم به دنبال خرید و استفاده از کالای داخلی هستند، سایت فروش محصولات ایران خودرو حدود یک ماه است بسته و فروش محصولات این کارخانه متوقف شده است که این اقدام قطعا تخلفی آشکار به شمار می‌آید و وزیر صنعت باید در این زمینه پاسخگو باشد. کمیسیون صنایع مجلس قطعا به این موضوع ورود می‌کند و در نشست هفته آینده این موضوع را در حضور وزیر صنعت در دستور کار قرار می‌دهد.

وی افزود: ایران خودرو به دنبال افزایش قیمت و عرضه محصول تولیدی با افزایش 40 درصدی است در حالی که خودروی تولیدی این کارخانه با دلار 3500 تومان تولید شده آن‌ها به دنبال عرضه خودرو با دلار بالای 4200 تومان هستند.

عزیزی اقدام ایران خودرو را خلاف محرز شعار سال خواند و ادامه داد: در شرایطی که مردم به دنبال استفاده از کالای داخلی هستند شاهد هستیم خودروسازان با عدم عرضه محصولات در خلاف جهت شعار سال گام برمی‌دارند.هر زمان موضوع کاهش تعرفه‌های واردات مطرح می‌شود، فریاد این خودروسازان بالا می‌‎رود که حمایت از تولید به خطر افتاد. لازم است وزیر صنعت این مسئله را مدیریت کند و طرح سئوال از وزیر کلید بخورد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ